חתונות הן בדרך כלל אירוע משמח אבל הן גם מקור להמון תקריות מוזרות ומביכות במיוחד, ומי שמתחתן צריך לדעת שכל מה שיכול להשתבש כנראה ישתבש. זה מה קרה לאחרונה בעיר יאנצ'נג במחוז ג'יאנגסו, סין, כאשר האבא של החתן השתכר וחשף את רגשותיו האמתיים כלפי הארוסה של בנו. לצערם של כל המעורבים בפרשה האירוע תועד והפך מיד ויראלי בסין ובמדינות רבות נוספות בעולם. 


כפי שניתן לראות מהתיעוד, האב נראה הולך לצד הכלה על הבמה כשלפתע הוא עוצר ומנשק אותה נשיקה מלאת תשוקה ואלכוהול, לתדהמת המשפחה, האורחים וכמובן החתן. "הצגתי את הכלה בעודם הולכים על הבמה ואז האבא נישק אותה פתאום", סיפר בעלי אולם האירועים לחדשות FaZhi Evening Post, והוסיף שהנשיקה התרחשה בדיוק כאשר הוא הציג את הכלה כ"אישה אלגנטית".

הסרטון כאמור הפך מיד ויראלי ועורר גל שמועות זדוניות לפיהן הבן היכה את אביו בגלל מעשיו ושהאב התאבד, אך שמועות אלו לא אושרו. בינתיים בני המשפחה הנבוכים מיהרו לפרסם הודעה בה כתבו: "לא ציפינו שהתקרית תקבל תפנית שלילית כזו. שתי המשפחות נמצאות כעת בסיטואציה מוזרה ובני הזוג הטריים סבלו בשל כך. האבא של החתן, ששתה יותר מידי, מתחרט מעומק ליבו על מעשיו"