שוטרים מאוקראינה שהגיעו לדירה של אישה פנסיונרית נתקלו במחזה מזעזע, לאחר ששכנים מודאגים ביקשו שיבדקו את המקום. על פי כלי התקשורת המקומיים, כאשר נכנסו לדירה של האישה בת ה-77 בעיר מיקולאייב, הם נדהמו לגלות שהאישה האומללה חיה בדירה מוזנחת לחלוטין ומלאה באשפה ועיתונים מצהיבים.



במהרה התברר שהאישה, שמשותקת בשתי רגליה, נמצאת במצוקה קשה. בדירתה גם לא היו מים זורמים, גז או חשמל, ויתכן שהמצב הזה נמשך כבר זמן רב. "בחדר אחד ישבה האישה מוקפת בערימות אשפה", סיפר אחד השוטרים והסביר שמה שחיכה להם בהמשך היה אף מזעזע עוד יותר. "לאחר שבדקנו את שאר החדרים, מצאנו גופה חנוטה של אישה אחרת". הם גילו את הגופה של האם, שכבר הפכה בשלב זה למומיה, שכובה על ספה ומוקפת בסמלים דתיים, כשהיא לבושה שמלה לבנה, גרביים, נעליים וכובע. 



שכנים התקשרו למשטרה ככל הנראה בשל דאגה לאישה, שנטתה להתבודד, ולא שיערו שהיא חיה עם גופה. "האישה התגוררה לבדה ולא תקשרה עם שכניה. "היא מעולם לא פתחה את הדלת לאף אחד", נמסר מפי המשטרה המקומית, "למרות זאת, שכניה ניסו לטפל בה והשאירו עבורה אוכל מחוץ לדלתה. אף אחד לא ידע שהיא גרה עם גופתה של אמה".

הגופה החנוטה של האם נמצאה על הספה מוקפת סמלי דת. צילום מסך
הגופה החנוטה של האם נמצאה על הספה מוקפת סמלי דת. צילום מסך


על פי הדיווחים, האישה נזקקה לטיפול רפואי ולבדיקות, ונלקחה מדירתה לבית החולים באמבולנס. בשלב זה לא ידועות נסיבות מותה של האם, אך השוטרים פתחו בחקירה פלילית וגופתה נלקחה לבדיקות במכון לרפואה משפטית.