בשורה רעה לכל מי שלא נאלץ לעבוד כשכיר, בעיקר לנשים שבינינו. על פי סקר חדש שנערך בנושא רוב האנשים שעובדים איתנו עושים שימוש די מגעיל בתמונות שלנו ברשתות החברתיות, כך נמצא בסקר חדש שנערך בידי חברת SugarCookie. תסתכלו סביבכם ותיגעלו מהנתון הבא: 40% מהקולגות שלכם עינגו את עצמם בשלב כזה או אחר תוך שהם התבוננו בתמונות שלכם בפייסבוק, באינסטוש או כל רשת חברתית אחרת.



הנתון המטריד הזה מתבסס על סקר בו השתתפו 2,000 נשים וגברים מארה"ב ומבריטניה, שנשאלו על הרגלי הסטוקינג שלהם אחר קולגות ברשתות החברתיות. כמחצית הודו שהציצו בפרופיל של קולגה או של הבוס מתוך סקרנות, וגם אתם וודאי עושים זאת מידי פעם גם אם לא תודו בכך לעולם. כשמדובר בשוטטות שאינה למטרות זימה, נשים נטו לעשות זאת יותר מגברים, ונשים מבריטניה (67%) הובילו על הנשים מארה"ב (48%). זאת לעומת 58% גברים מבריטניה ו-61% מארה"ב.


עם הידיעה הזו לרובנו כנראה לא תהיה בעיה, אבל החלק הקשה יותר לעיקול הוא שבאופן כללי, 39% מהקולגות שלנו עושים שימוש די דוחה בתמונות שלנו. החלק המפתיע הוא שנשים וגברים עושים זאת כמעט באותה מידה. אז עכשיו תביטו שוב סביב ותקראו: שניים מתוך חמישה גברים הודו שהם עינגו את עצמם בשלב כזה או אחר מול תמונה של קולגה, לעומת 42% מהנשים. נשים (51%) גם היו פחות מופתעות והניחו שזה מה שהקולגות שלהן עושים, לעומת הגברים (21%) שהיו קצת המומים מכל הסיפור. 
 
כמובן שלפנטז על קולגות לעבודה או על כל אדם אחר שעבר את גיל 18 זה לגמרי נורמלי וכפי שהבנתם די נפוץ. זה אומנם די מטריד לדעת שזה מה שאנשים עושים מול התמונות שלנו, אבל כל עוד זה ששאר בגדר פנטזיה זה בסדר. אבל בייחוד בעידן ה-METOO חשוב לזכור שאסור לזה לגלוש לעולם אל תוך המציאות. כמובן שאפשר להציע בנימוס לקולגה לצאת לדייט, אבל אם הם קוראים את השורות הללו ויודעים מה אתם עושים, הם כנראה יסרבו. אז בהצלחה עם זה.