באופן כללי, תמיד כדאי להיות מנומס ולהתנהג בצורה מתורבתת כלפי כל אדם באשר הוא. זה כמובן לא תמיד קל כי יש סביבנו המון אנשים מרגיזים ומעצבנים, אבל בסופו של דבר תגלו שזה משתלם, בעיקר כשאתם נמצאים בחופשה בבית מלון. גם אם לא קיבלתם את החדר שהזמנתם, אין לכם מגבות או ששירות החדרים מתעכב - תמיד תהיו נחמדים לצוות המלון. אחרי הכל, הם אלו שידאגו לאוכל שלכם לכל אורך השהות שלכם שם, וזה עלול להיגמר בצורה די מכוערת אם הם יתעצבנו. החלק הכי גרוע בזה? שברוב המקרים גם לא תהיה לכם דרך להוכיח שהם עשו את זה.



זה כמובן לא אומר שאסור לכם להתלונן או להביע ביקורת, אך חשוב שתעשו זאת בצורה עניינית ואדיבה. זה נכון בייחוד בכל הקשור לשירות חדרים, יוכל להעיד על כך ג'ייקוב תומסקי שעובד במקצוע כעשר שנים ואפילו כתב על כך ספר זיכרונות. כך שהוא יודע דבר או שניים על הסודות שמתרחשים מאחורי הקלעים בבתי מלון, ויש לו אזהרה חשובה מאוד לכולנו: "אם אתם מרגיזים את מי שעובדים בשירות החדרים הם עלולים לירוק לכם באוכל. גם כל אוכל שתזמינו - ארוחת בוקר או ארוחת חצות - בוודאות יגיע באיחור רב. הם גם יכולים לעשות לו דברים הרבה יותר גרועים". 



הייתם נחמדים אל הצוות? אז אין לכם סיבה לחשוש לאכול מהאוכל. כנראה. צילום: אינגאימג
הייתם נחמדים אל הצוות? אז אין לכם סיבה לחשוש לאכול מהאוכל. כנראה. צילום: אינגאימג



תומסקי סיפר ל-SUN הבריטי שזה לא מסתיים בזה, והשמועה על אורחי בית מלון איומים תתפשט במהירות לשאר צוות המלון: "זה לא רק עניין של להיות מנומס לצוות שירות החדרים. חברי צוות מדברים על האורחים ואתם תמימים אם אתם חושבים אחרת. זו אחת ההנאות המעטות שלנו. החדשות יתפשטו במהירות רבה בבית המלון על אורחים איומים". הודות למדיות החברתיות השונות, גם ניתן בקלות ובמהירות לעשות שיימינג לאורחים מעצבנים, אז כדאי להיות זהירים. כמובן שאם קורה ואנשי צוות לא היו נחמדים אליכם כדאי לטפל בזה, אבל אולי לעומתם כדאי לכם לעשות זאת בצורה מתורבתת.