בימינו השוק אומנם רוויי בהצעות עבודה אבל רובן נורמטיביות ושגרתיות עד כדי פיהוק. בגלל זה נחמד מידי פעם להיתקל במודעות דרושים הזויות, שנותנות תקווה למחפשי העבודה שאפשר גם להרוויח משכורת טובה וגם ליהנות ממה שעושים. אומנם הצעת העבודה המוזרה שפורסמה לאחרונה תקרוץ יותר לגברים, אבל בחברה מציינים שהם מחפשים נשים וגברים כאחד.

יצרנית בובות מין רובוטיות בבריטניה מחפשת בימים אלו אחר נסיין למוצריה שיהיה מלא מוטיבציה, נלהב ונוטה להקפיד על פרטים, וכן זו גם יכולה להיות אישה. במילים אחרות, החברה, Silicone Sex World, זקוקה לאדם שיעשה הרבה סקס עם בובות שונות וייתן עליהן את חוות דעתו. "תמיד חלמתם על עבודה בבדיקת צעצועי המין המתקדמים ביותר בעולם?" נכתב במודעת הדרושים של החברה. "אנו מחפשים אחר חבר צוות נוסף לעזור לנו בבדיקת מוצרים חדשים וכן טווח רחב של המוצרים הנוכחיים שלנו". 



הנסיין יקבל משכורת אדירה כדי לנסות את מוצרי החברה. צילום: רויטרס
הנסיין יקבל משכורת אדירה כדי לנסות את מוצרי החברה. צילום: רויטרס

בתמורה לעבודתו הקשה של הנסיין, החברה תעניק לו מעל 55,000 דולרים בשנה, 22 ימי חופשה, מנוי חינם לחדר כושר, טיסה ממומנת לאירועים בחו"ל וסמארטפון. כמו כן שעות העבודה הן גמישות וכן מדובר בעבודה מהבית. המשרה אומנם פתוחה לקהל הרחב, אך בחברה מדגישים שהמועמד האידאלי יהיה שחקן פורנו בהווה או בעבר. "אנו מחפשים מישהו עם ראש פתוח, שמוכן להכיר את המוצרים היכרות מעמיקה!", נכתב במודעה. 



ריצ'ארד ת'ורן, מנהל שיווק של החברה סיפר ל-SUN הבריטי על חשיבות התפקיד: "זו תקופה מרגשת עבור העסק שלנו. העניין במוצרים שלנו הולך וגדל ביציבות וזה יהיה תפקיד חשוב מאוד. הוא יעזור לנו לשמור על איכות מוצרינו ויעזור לנו לחדש במסגרת השוק התחרותי". החברה מציעה למכירה בובות מין איכותיות וראליסטית במיוחד בגודל טבעי, במגוון צורות וגדלים. הלקוחות שמזמינים מהחברה יכולים לבחור מטווח רחב של גבהים וסוגי גוף - גבוהות, נמוכות, שמנות, רזות וכו.