רבים מאיתנו חולמים לעשות כושר ולהיות בריאים וחטובים, אבל החלום הזה נעצר ברגע שאנחנו מבינים שאנחנו צריכים לעבוד קשה בשביל זה. פתאום צצים המון פחדים ואנחנו משכנעים את עצמנו שאנחנו חסינים בפני אורח חיים בריא, או שאולי אנחנו זקנים מידי להתחיל לרוץ או ללכת למכון כושר. אבל האמת היא שכל אלו הם תירוצים בלבד ומי שרוצה להשיג מטרה כזו מסוגל. 

יוכל להעיד על כך ביל הנדריקס, מיוסטון טקסס, שבגיל 67 נמצא בכושר טוב יותר מרובינו ובשל כך יש לו אלפי מעריצים באינסטגרם. הנדריקס שירת בעברו בחיל הים האמריקאי, וכפי שניתן לראות מהתמונות, כשיצא לפנסיה הקדיש את רוב זמנו לחדר הכושר ולרשתות החברתיות. לדבריו תמיד אהב לשמור על אורח חיים בריא, אבל לא היה לו מושג שזה יכול לעורר עניין בקרב כל כך הרבה אנשים שהוא כלל לא הכיר.

הוא סיפר ל-METRO איך החל לגעת בתהילה האינטרנטית לפני שנתיים: "שלחתי פוסט לקבוצה של בני 40 ומעלה ששומרים על כושר, ופתאום אלפי אנשים החלו לעקוב אחרי באינסטגרם, התעניינו ורצו לדעת איך אני מצליח להיראות כפי שאני נראה. חשבתי שזו תהיה הזדמנות מצוינת לדבר עם אנשים על שמירה על כושר ואולי לחלוק איתם מידע על איך אני מצליח לשמור על גזרה".
 

Morning - coffee anyone?

A post shared by Bill Hendricks (@billh1950) on


כפי שניתן לראות מחשבון האינסטגרם של הנדריקס, הוא נראה טוב כי הוא עובד על זה קשה. לדבריו הוא מבלה בחדר הכושר כל יום לפחות שעתיים ביום, ומרשה לעצמו לנוח רק יום אחד בשבוע. חלק מהאימונים שלו כאמור הוא מעלה לאינסטגרם כדי לתת השראה לאחרים. אך מאחר ולא עבר הכשרה להיות מאמן אישי, הנדריקס הבהיר שהוא לא מתיימר לתת עצות של איש מקצוע: "אני רק אומר לאנשים מה אני עושה כדי להישאר בכושר כי נראה שהם מתעניינים". נראה שהוא צודק שכן נכון לעכשיו יש לו כבר מעל 26 אלף עוקבים. אבל לא רק באינטרנט הנדריקס מעורר עניין גדול, ולדבריו גם ברחוב אנשים לוטשים עיניים: "מסתכלים עלי ברחוב ואנשים מחמיאים לי. חלק מהאנשים מקנאים אבל רובם תומכים בי ואוהבים לראות את ההתקדמות שלי". 
 
 

Some ab work at home. I wish you all a smooth Thursday!

A post shared by Bill Hendricks (@billh1950) on


כדי לשמור על מראהו מעורר ההשראה, מעבר לבילוי בחדר הכושר הנדריקס הסביר שיש לו משמעת עצמית נוקשה גם בכל הקשור לאוכל: "אני אוכל את אותם הדברים בכל יום. אני אוכל קוואקר, חביתה, עוף וסלט. אני לא שותה אלכוהול בכלל - זה אף פעם לא עשה לי טוב. תמיד אכלתי מספיק רק כדי להישאר בחיים. אני רואה אוכל כמקור דלק, ואני תמיד מנסה להוריד את אחוז השומנים בגוף שלי". הוא הוסיף שתמיד הרגיש שהתברך במראה חיצוני טוב, ולכן תמיד היה לו חשוב לשמור עליו כדי שלא יתקלקל.