לעיתים קרובות מידי קורה שדווקא מי שאמורים להיות אמונים על בריאותנו וביטחוננו, מנצלים את מעמדם כדי למלא את צורכיהם האישיים. זה בדיוק מה שקרה לאחרונה באיווה, כאשר התברר ששתי אחיות סיעודיות בבית חולים פסיכיאטרי קיימו יחסי מין עם שני מטופלים. השתיים מואשמות בניצול יחסי מרות ועלולות להיכנס לכלא למשך תקופה ארוכה.



מהדיון הראשוני נגדן עולה שמייגן מארי פני, 26 ופייג' לין, 23, החלו בקשר עם המטופלים בזמן שהיו תחת חסותן בבית החולים "פרייאר ויו". הקשר האסור התגלה כאשר המשטרה חקרה את היעלמותם הפתאומית של המטופלים מבית החולים, בו אושפזו על פי צו בית משפט. לפי החשד פני ולין אף עזרו למטופלים לברוח, וזאת על מנת לקיים איתם יחסי מין.



עלולות לבלות הרבה זמן בכלא על מעשיהן. לין ופני, צילום מסך
עלולות לבלות הרבה זמן בכלא על מעשיהן. לין ופני, צילום מסך



אבל למרבה המזל לא לקח למשטרה זמן רב לעלות על עקבותיהן של האחיות וכן של המטופלים. על פי חדשות KCRG-TV, המטופלים אותרו כשאחד מהם הוחזר לפרייר ויו והאחר נשלח לבית חולים שונה. במקביל, פני ולין נעצרו והואשמו בניצול מיני במסגרת יחסי מרות. במידה וימצאו אשמות השתיים צפויות לקבל עונש מאסר של עד חמש שנים, וכן יאלצו להירשם כעברייניות מין במשך 10 השנים הקרובות. הן מוחזקות כעת במעצר בערבות של 2,000 דולרים.


מבית החולים בו עבדו נמסר כי מאז התקרית השתיים לא מועסקות בו יותר.