אומנם מטוס הוא אמצעי התחבורה הבטוח ביותר שקיים בימינו, אבל זה עדיין לא מבטיח שהוא יביא אתכם אל יעדכם. זה מה שגילו השבוע 34 נוסעים שהוטסו אלפי קילומטרים בכיוון הלא נכון, לאחר שחברת התעופה לא יידעה אותם כי זו לא הטיסה הנכונה. בשעה חמש בערב ביום שני, בעוד הנוסעים מחכים לטיסה של חברת נקסט ג'ט לעיר גוטנברג, שוודיה, נאמר להם שהיא תתעכב בשל תנאי מזג אוויר לקויים. לאחר שלוש שעות המטוס סוף כל סוף הגיע, והנוסעים סרקו את הכרטיסים שלהם ועלו על הטיסה.



אבל במקום לקחת אותם אל יעדם, הנמצא בחוף המזרחי של שוודיה, המטוס נחת בעיר לולאי, שנמצאת במרחק של כ-1000 קילומטרים משם, בצד הצפוני של המדינה. על פי חדשות The Local, חברת נקסט ג'ט נאלצה לבטל את הטיסה לגוטנברג אבל שכחה לספר על זה לנוסעים שהמתינו בשדה התעופה. למזלה של החברה, אלו אומנם היו מופתעים למצוא את עצמם ביעד הלא נכון אבל לא זעמו וכן לא היו מודאגים מכך יתר על המידה. "פשוט צחקתי. מה עוד אפשר לעשות?", סיפר רוג'ר לירביק, אחד הנוסעים בטיסה.

 
ביטלו את הטיסה ושכחו לידע את הנוסעים. אילוסטרציה: אינגאימג
ביטלו את הטיסה ושכחו לידע את הנוסעים. אילוסטרציה: אינגאימג






אבל 34 הנוסעים הללו לא היו היחידים שהושפעו מהבלבול הזה. שאר הנוסעים שהיו אמורים להגיע לגוטנברג נותרו מאחור בשדה התעופה סונדסוואל, שם נאמר להם לבסוף שהטיסה בוטלה. חברת נקסט ג'ט מיהרה להתנצל על התקרית המביכה, וכיסתה את עלות המלונות של מי שנתקעו כתוצאה מכך בלולאי. "נראה שהיה קצר אדיר בתקשורת בינינו לבין שדה תעופה סונדסוואל", אמר מנהל השיווק של החברה הנינג לינדברג. למרבה המזל, הנוסעים הוטסו לבסוף אל יעדם ביום המחרת.