אירוע טרגי בדובאי: דיילת מתה לאחר שנפלה מדלת החירום של המטוס, בזמן שעזרה להכין אותו להמראה. האישה, ששמה לא הותר לפרסום, מתה מפצעיה יום לאחר שנפלה ממטוס בואינג 777 של חברת אמירייטס איירליינס, בנמל התעופה הבינלאומי באנטבה. 

אומנם גורמים רשמיים טרם התייחסו לנושא, אך עדי ראיה סיפרו שראו את הדיילת עם בקבוק תחת סנטרה בזמן הנפילה, מה שעורר חשד שמדובר בהתאבדות. אחד מעדי הראייה אמר ש"ברכיה היו מרוסקות וגופה נחתך מזכוכית שבורה מן הבקבוק שנפלה איתו". עד ראיה אחר סיפר שראה אותה רבה עם חברי צוות אחרים בזמן שעלו יחד למטוס. בעת האירוע המטוס בדיוק נחת באנטבה והצוות התכונן לקראת הטיסה הבאה לדובאי, זמן קצר לפני עליית הנוסעים למטוס.
האירוע הטרגי עדיין נמצא בחקירה. מתוך דף הפייסבוק של אמירייטס איירליינס
האירוע הטרגי עדיין נמצא בחקירה. מתוך דף הפייסבוק של אמירייטס איירליינס


"חברת צוות שלנו נפלה למרבה הצער מדלת פתוחה בזמן הכנת המטוס לקראת הטיסה", אמר דובר של החברה לחדשות daily monitor. "חברת הצוות הפצועה נלקחה לבית החולים הקרוב ביותר, אך למרבה הצער מתה מפציעותיה". חברת  אמירייטס איירליינס אמרה כי היא תומכת במשפחת הדיילת ברגעים קשים אלו. "המחשבות והתפילות שלנו עם המשפחה", נמסר מטעם החברה.
 
דובר של בית החולים אליו נלקחה הדיילת סיפר ל-BBC כי היא הגיעה כשהיא "פצועה בפניה וברכיה". הוא הוסיף שהיא הייתה "חסרת הכרה אך עדיין בחיים". נכון לעכשיו האירוע נמצא תחת חקירה וחברת התעופה הבטיחה "שיתוף פעולה מלא" עם החוקרים.