למי מאיתנו שעדיין לא הפנימו - בעלי חיים לא אוהבים להצטלם. הם לא אוהבים שמצלמים אותם, ומעל לכל - הם ממש שונאים סלפי. גבר אחד מזימבבואה למד זאת לאחרונה בדרך הקשה, לאחר שניסיון לצלם סלפי עם היפופוטם גרם לבעל החיים להתעצבן והביא למותו. האירוע התרחש קרוב לכפר בו התגורר הגבר.



על פי חדשות aceofmalawi, הקורבן, לוקאס דובא, 40, הבחין בהיפופוטם מתחבא בין השיחים ליד מקור מים, והחליט שלהצטלם עם איתו ברקע יהיה רעיון מצוין. אך לצערו הרב של לוקאס, כשזה הבחין בו הוא התרגז מיד, רץ לעברו ותקף אותו. עדי ראיה מזועזעים סיפרו שההיפופוטם גרר את דובא במשך 50 מטרים לפחות. אחד מעדי הראיה אף ניסה להבריח את בעל החיים הענקי, אך איחר את המועד כיוון שבשלב זה דובא כבר היה פצוע קשה. "הוא ניסה להבריח את ההיפופוטם וזרק עליו בול עץ, זה הרגע בו הוא שחרר את דובא וברח חזרה לתוך השיחים".

דובא הובהל לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה, עם נשיכות ברגלו וישבנו לצד פציעות נוספות. כשהגיע לבית החולים נקבע מותו. "אנו מאשרים כי קיבלנו מקרה של מוות פתאומי של גבר שהותקף בידי היפופוטם כשניסה לצלם אותו", אמר סיפווה מקונזי, מהמשטרה המקומית בהצהרה רשמית. למרבה הצער, לאחר האירוע שומרי יערות הגיעו למקום, איתרו את בעל החיים וירו בו למוות.