אם אתם נשואים או בדרך להתחתן ואתם במקרה גם גברים, כדאי שתכניסו תזכורת בסמארטפון כדי שלא תשכחו את יום הנישואים שלכם. מעבר לכך שמדובר באירוע חשוב שכדאי לתכנן בו משהו ולקנות מתנה, זה גם אירוע שמסוכן לשכוח. זה מה שגילה לאחרונה גבר מסכן מפלורידה, שמצא עצמו מותקף בידי אשתו לאחר שהתוודע בפניה ששכח שהיום הוא היום החשוב ביותר בקשר שלהם.



הכל החל לאחר שהבעל חזר הביתה יום אחד וסיפר לאשתו, קרול סטון, 35, ששכח שזה יום הנישואים שלהם. השניים מיד החלו לריב, ותוך זמן קצר הריב הפך אלים כאשר סטון תקפה את בעלה. על פי חדשות Fox13, הבעל תיעד את התקיפה עם הסמארטפון שלו ומסר אותו למשטרה. אומנם הוא לא הותר לפרסום, אך במשטרה סיפרו שבסרטון סטון נראית דוחפת את בעלה ארצה  ו"מכה אותו מספר רב של פעמים" על ראשו ופניו. למרבה המזל הבעל סבל מפגיעות קלות בלבד ביניהן שריטות וכמה סימנים אדומים. 

 
במהלך חקירתה סטון הודתה שאכן תקפה את בעלה בגלל ששכח את המאורע החשוב. היא הואשמה בגין אלימות כלפי בן משפחה ומוחזקת כעת במעצר. נכון לעכשיו, טרם נקבעה גובה ערבות השחרור שלה. בדיווחים לא נאמר כמה זמן השניים נשואים, אבל סביר להניח שאפשר לחזות כמה זמן עוד נותר להם עד שיתגרשו.
 
הראתה לבעלה מה זה כי שכח את יום הנישואים שלהם. קרול סטון
הראתה לבעלה מה זה כי שכח את יום הנישואים שלהם. קרול סטון