לא רק בישראל, גם בשאר המדינות בעולם אנשים מסתובבים ימים שלמים ואף שבועות בניסיון למצוא חנייה. ברוב המקרים, זה יגרום לאנשים להתעצבן ולחפש דרכים חלופיות להתנייד באמצעותן, במקרים אחרים ונדירים יותר זה יוביל לאירוע משנה חיים. זה בדיוק מה שקרה לאישה אחת מקנזס שעשתה מה שכולם עושים' אבל לעומתם זכתה בזכות זה בלוטו.



למרי סאן מיגל לא היה מושג שחייה הולכים להשתנות בגלל שיש בקנזס יותר מכוניות מאנשים וממקומות חניה. האירוע המדהים התרחש בזמן שנסעה לבקר את אימא שלה ובני משפחה נוספים. "יצאתי מהעבודה והלכתי לבקר את אמא שלי, אבל לא היו מקומות חניה פנויים, אז החלטתי ללכת לתחנת דלק להרוג קצת זמן" סיפרה מיגל ל-kslottery.com. "קניתי כרטיס גירוד, וחשבתי בהתחלה שזכיתי ב-50 דולר".


לא מצאה חנייה וזכתה בגלל זה בלוטו. מיגל והצ'ק
לא מצאה חנייה וזכתה בגלל זה בלוטו. מיגל והצ'ק



אבל כשנתנה את הכרטיס למוכר הבינה שזכתה בסכום קצת יותר גבוה, לאחר שהעביר לה טופס באמצעותו תבקש את סכום הזכייה שלה. "לקחתי את הכרטיס איתי אל הבית של אימי ואז כבר חשבתי שזכיתי ב-1,000 דולר. כולם רצו לראות את הכרטיס אז הראיתי להם", סיפרה מיגל. בשלב זה המשפחה שלה הסבירה לה שהיא שוב טעתה ושזכתה בסכום גבוה יותר. "כשהם אמרו לי שזכיתי ב-25,000 דולר, הייתי בהלם! עדיין קשה לי להאמין שזה קרה. אני בטח אתחיל להאמין לזה ברגע שאוכל להוציא את הכסף".



מיגל אומנם לא אמרה מה היא מתכננת לעשות עם הכסף שלה, אבל מאחר שלא ראתה בכמה זכתה אולי כדאי שתשקיע בזוג משקפיים איכותיים. דבר אחד בטוח, יש לה די ויותר כסף לכך והיא יכולה אפילו לקנות חנות משקפיים שלמה אם תרצה.