יש גברים (אומנם לא כולם) שיעשו ויגידו הכל כדי לגרום לנשים להיכנס איתם למיטה. אבל כנראה שאף אחד מהם לא יגיע לקרסוליו של צעיר בן 24 מניו זילנד, שסיפר לצעירה שהכיר שרק סקס איתה יציל את חייו. לדבריו, קבוצת גברים הכו אותו והכריחו אותו לשתות רעל מבקבוק, וכדי לא למות הוא חייב להזיע את הרעל תוך 48 שעות.

הצעיר הודה במעשיו הזדוניים בדיון הראשוני נגדו בית המשפט המחוזי רוטורואה, שם הואשם בקשר מיני שנגרם תחת איומים ותקיפה. על פי עדותה של האישה, תחילה הוא הגיע לביתה כשפניו אדומות והוא עמד כפוף ואוחז בצלעותיו, בעודו מספר לה את הסיפור המפוברק. הוא גם הסביר לה שאין תרופת נגד לרעל הזה ושמי שהרעיל אותו טס לחו"ל. כאשר הציעה לו שיזיע באמצעות ריצה הוא דחה את הצעתה ואמר שההזעה צריכה להתבצע בדרך מאוד מסוימת, או במילים אחרות, סקס.

רק סקס יציל מהרעלה. צילום: אינגאימג
רק סקס יציל מהרעלה. צילום: אינגאימג



על פי ה-the New Zealand Herald, זמן קצר לאחר המפגש הזה האישה קיבלה מיילים מכתובות לא ידועות שאישרו לכאורה את הסיפור של הצעיר. בין היתר, נכתב בהם שכדי להציל אותו היא צריכה לבצע בו מין אוראלי ארבע פעמים ולעשות איתו סקס שלוש פעמים ביומיים הקרובים. בהתחלה הובטחו לה בתמורה מכונית וסכום כסף נדיב. אך בהמשך הגיעו מיילים מאיימים בהם נכתב שאם לא תעשה את מה שנדרשה לעשות, אנשים קרובים אליה יפגעו וכן תמונות עירום שלה יופצו ברשת.

לצערה של האישה, היא הבינה שהוא זה שעומד מאחורי המיילים רק לאחר שביצעה את מה שנכתב בהם. היא מיד התעמתה איתו על כך, אך הוא הכחיש כל קשר אליהם, תפס את ידה וסובב אותה מאחורי גבה והפיל אותה ארצה. הסגה המטרידה הסתיימה לבסוף לאחר שהאישה סיפרה על כל מה שקרה לה לחברה, וזו עודדה אותה ללכת למשטרה. על פי עדותה, היא הסכימה לבצע את מה שנדרשה רק כי חשבה שחייו של הצעיר היו בסכנה. הדיון הבא בנושא צפוי להתקיים ב -25 במאי.