זה די ברור ואף מקובל שהורים ירצו להנחיל לילדיהם ערכים שחשובים להם, אין עם זה שום בעיה. אבל הדרך בה הם עושים זאת עלולה לשנות את כל התמונה, ולהפוך שיטת חינוך לעבירה על החוק. תוכל להעיד על כך באקארי וורן, בת ה-25 מג'ורג'יה, שנעצרה השבוע לאחר שסיכנה את חיי ילדיה כדי ללמד אותם שיש אלוהים והוא שומר עליהם.



וורן נעצרה מיד לאחר שהתנגשה במכוון בעמוד בטון, כאשר שני ילדיה, בני 5 ו-7 ישבו במושב האחורי. "כששוטרים שאלו אותה מה קרה, התגובה הראשונית שלה הייתה שגלשה בפייסבוק", סיפר אד בטינסקי מהמשטרה מהקומית. אבל לאחר מכן החליטה וורן להודות באמת ואמרה לשוטרים שהתנגשה בעמוד "כדי להוכיח שאלוהים יגן עליהם". 

על פי דיווח של nypost, כאשר השוטרים שאלו את ילדיה של וורן אם אמא שלהם התנגשה בעמוד בכוונה הם ענו "כן, היא הסתובבה אלינו והעיניים שלה היו עצומות והיא אמרה 'אני אוהבת את אלוהים'". למרות האמונה האדוקה, וורן אמרה לילדיה לחגור חגורות, וכתוצאה מכך כנראה הם יצאו ללא פגע. הילדים גם אמרו לשוטרים ש"היא לא רצתה שנעבור תאונה. היא רצתה שנדע שאלוהים אמיתי". וורן היא נעצרה באשמת שני סעיפים של התאכזרות לילדים ונמצאת במעצר תחת ערבות של 22 אלף דולר. וילדיה הועברו לבית סבתם, ונוכל רק לקוות שהיא לא תנסה ללמד אותם על אלוהים.