אם אתם מתכננים בעתיד לשבת על כיסא פלסטיק בלי בגדים ואתם במקרה גם גברים, כדאי שתבדקו טוב שאין שם משהו שיגרום לכם להיתקע. אחרת עלול לקרות לכם מה שקרה לגבר אחד מספרד, שכנראה לעולם לא יסכים עוד לשבת על כיסא פלסטיק, עם או בלי בגדים. אותו גבר בן 65 בדיוק שהה יחד עם שני מטפלים שלו בבית מלון בעיר אליקנטה, כאשר הנורא מכל קרה.



בעודו מבלה בחדרו, הגבר הוריד את בגדיו לקראת מקלחת שתכנן והתיישב עירום על כיסא פלסטיק. עד כאן הכל התנהל בצורה חלקה, אך כאשר הוא ניסה לקום לא הצליח, הבין שאשכיו נתקעו ברווחים שבמושב. שני המטפלים שלו ניסו לעזור לו לצאת מהכיסא אך ללא הצלחה רבה, והגבר נותר במקומו, תקוע במצב שהוא כנראה מביך וכואב באותה מידה.



בלית ברירה, הוא ביקש מהמטפלים להתקשר למכבי האש, ואלו הצליחו לבסוף לחלצו לאחר 30 דקות מייגעות. על פי הדיווחים המקומיים ההליך נמשך זמן רב בין היתר בגלל שמכבי האש נאלצו לחתוך את הכיסא כדי לשחרר ממנו את האיש.



הוא אומנם הובהל לבית החולים אך למרבה המזל סבל רק משפשופים קלים. הוא טופל ושוחרר זמן קצר לאחר מכן. על פי הדיווחים המקומיים, מכבי האש שהיו במקום אמרו שזה היה אחד הדברים הכי מוזרים שנתקלו בהם. כאשר המטפלים התקשרו אליהם הם חשבו בכלל שמדובר בבדיחה, דבר שבוודאי השתנה כאשר הגיעו למלון וראו את הגבר העירום תקוע בכיסא הפלסטיק. 



נאלץ להיעזר במכבי אש לאחר שאשכיו נתקעו בכיסא. הכבאים בפעולה
נאלץ להיעזר במכבי אש לאחר שאשכיו נתקעו בכיסא. הכבאים בפעולה