עם יד על הלב, למי מאיתנו לא קורא מידי פעם על תאונות מטופשות ואומר לעצמו "לי זה לא היה קורה". מה הבעיה היחידה בזה? זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו, לא משנה אם אנחנו האנשים החכמים והזהירים ביותר בעולם. זה קרה לאחרונה לצעיר מהוואי, שקשה לומר שחי את החיים שלו בבטחה, אבל ספק אם חשב שאת הרגעים האחרונים בחייו יבלה בניסיון להציל את הכובע שלו.



על פי הדיווחים המקומיים, ניית'ן סטואל, 25, נפל מפסגת הר בגובה של כ-121 מטרים, בזמן שטייל עם חבריו על הר אולומנה. חבריו הזהירו אותו לא לנסות לתפוס את כובעו אך הוא לא שמע לקולם ועשה זאת בכל זאת. "הוא החל להחליק במורד ההר ואז נפל", סיפר סטיב גארייטס, עד ראייה ל- Honolulu Star Advertiser. "הוא ניסה לרדת כדי לקחת את הכובע והם אמרו לו לא לעשות את זה, אבל הוא לא הקשיב".


 
חבריו הזהירו אותו אך הוא לא הקשיב להם ונפל. ניית'ן סטול, פייסבוק
חבריו הזהירו אותו אך הוא לא הקשיב להם ונפל. ניית'ן סטול, פייסבוק


על פי הדיווחים, צוותי חילוץ הצליחו לאתר אותו רק כשעה לאחר הנפילה ולקח להם שעה נוספת להגיע אליו בגלל שהאזור מיוער. כאשר הצליחו סוף סוף לחלץ אותו הוא כבר היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים. סטוול הוטס בהליקופטר לבית החולים, אך למרבה הצער הרופאים נאלצו לקבוע את מותו

אחד מחבריו, ג'יימס קינר, הספיד אותו בפייסבוק: "היום איבדנו אחד משלנו. ניית'ן היה חלק מהמשפחה מאז היה בן 19. הוא נפל באורח טרגי בזמן שטייל הבוקר ומת כפי שחי, תוך כדי לקיחת סיכונים וחי את החיים במלואם. הוא יחסר לנו לעד". האזור בו טייל סטוול עם חבריו ידוע לשמצה כמקום מסוכן ביותר, ורבים לפניו מצאו שם את מותם. למרות זאת, זה לא מפריע לרבים להגיע לשם וגם בתקופה זו מדווחים כי האזור מלא במטיילים.
 
נמצאה מחוסר הכרה וללא סימני חיים. נייתן סטוול, דרך פייסבוק
נמצאה מחוסר הכרה וללא סימני חיים. נייתן סטוול, דרך פייסבוק