רוב הנשים שיבקשו מהן להיות שושבינות ישמחו על כך, שכן התפקיד נראה כיפי וזוהר. אך בפועל להיות יד ימינה של הכלה היא לא משימה קלה כלל וכלל, ולא אחת מהווה מקור ללחץ וחולי. תוכל להעיד על כך צעירה מין וואנגקינג, 24, מוונג'ואו, סצ'ואן שבסין שהתבקשה להיות שושבינה בשתי חתונות שהתקיימו יום אחרי יום, וסיימה אותן בבית חולים עם רגל קטועה ובעיות רפואיות רבות נוספות..



ביום הראשון החתונה הראשון, הכל אומנם התנהל קשורה, אבל בחתונה השנייה וואנגקינג כבר החלה לחוש ברע, אך למרות זאת היא לא דאגה יותר מדי וחשבה שמדובר בהתקררות או שהיא פשוט לא נחה מספיק בשל כל החגיגות. וואנגקינג הלכה לרופא וגם הוא חשב שמדובר בהתקררות ונתן לה תרופה להקלה על הסימפטומים מהם סבלה.


אובחנה כסובלת מתשע בעיות רפואיים ומצבה המשיך להתדרדר. מין בבית החולים
אובחנה כסובלת מתשע בעיות רפואיים ומצבה המשיך להתדרדר. מין בבית החולים


אבל התרופה לא עזרה, ובבוקר למחרת משפחתה מצאה את וואנגקינג כשהיא במיטתה לאחר הקיאה ללא הרף. משפחתה של הצעירה הסינית הבהילה אותה לבית החולים, שם הרופאים אבחנו אצלה לא פחות מתשע בעיות רפואיות, ביניהן דלקת בשריר הלב, אלח דם, דלקת מעיים וכשל בתפקוד איברים רבים בגופה. אם לא די בכך, מצבה של הצעירה האומללה רק המשיך להתדרדר ובמהלך הטיפול היא סבלה מדום לב, והרופאים נאבקו במשך 15 דקות כדי להציל את חייה.

בשל מצבה הרפואי הקשה היא הועברה לבית חולים אחר, שם הרופאים אבחנו אצלה זיהום חריף ברגלה הימנית. על פי חדשות The Coverage, הם שיערו שהחיידקים נכנסו לגופה דרך נמק ברגלה. לאחר שבחנו את כל האפשרויות, הרופאים הסבירו לה ולמשפחתה שהם חייבים לכורת את רגלה כדי להציל את חייה, ובלית ברירה, וואנגקינג נאלצה לעבור את ההליך הכואב והקשה. נכון לעכשיו, מצבה יציב ולמרבה המזל לא נמצאו אצלה בעיות רפואיות נוספות. יחד עם זאת הרופאים לא יודעים עדיין אם הזיהום ברגל הוא שגרם לכל הבעיות, וכן אם הוא קשור לחתונות בהן השתתפה.
 

כשהגיע לבית החולים מצבה לא הפסיק להתדרדר. מין מתאוששת במיטתה בבית החולים
כשהגיע לבית החולים מצבה לא הפסיק להתדרדר. מין מתאוששת במיטתה בבית החולים