בעבודה, כמו בכל תחום אחר בחיים, לא הכל מושלם ולעתים אנחנו נתקלים בקשיים. אבל ספק אם מישהו מאיתנו נתקל אי פעם בבעיה מוזרה כל כך כמו זו שקרתה לעובד מאוסטרליה, שכעת אף תובע בגללה את הבוס שלו לשעבר. אותו עובד, דיוויד הינסט, מהנדס בניין במקצועו, טען בבית המשפט שהמעסיק שלו נטה באופן קבוע ומכוון לשחרר נפיחות לידו, והגדיר התנהגות זו כבריונות והטרדה.



לדבריו של הינסט, מעשיו של הבוס, גרג שורט, אותו כינה "מר סירחון" (Mr Stinky), גרמו לו נזקים פיזיים ופסיכולוגיים, ועל כן עליו לשלם לו פיצויים של 1.8 מיליון דולרים. הוא הוסיף שנאלץ לרסס את הבוס שלו בקביעות בדאודורנט כדי להתגבר על הריח, וטען שמעשיו היו חלק מקנוניה של ההנהלה על מנת לנסות להיפטר ממנו. טענה נוספת שלו בהקשר זה הייתה שהוא פוטר שלא בצדק. 



על פי news.com.au, קולגה לשעבר של הינסט, פיליפ המילטון, העיד שלפחות עניין הנפיחות אכן קרה ולא מעט פעמים, אבל הוא עצמו לא נפגע מזה: "היו מקרים שבהם שורט היה ניגש לאזור המדפסת שהייתה לידי והינסט ישב מאחורי המדפסת. שורט היה נופח וזה היה קורה לעתים די קרובות. אבל הייתי צוחק על זה או פשוט הולך משם". לדעתו, הינסט נפגע בגלל שהוא ממוצא גרמני, בעוד שאר העובדים שהם אוסטרלים "טהורים" לא מתרגשים מדברים כאלו או לכל היותר חושבים שזה מצחיק. "אבל הינסט תמיד היה נעלם כשזה היה קורה", הסביר המילטון.


ביקש פיצויים של מיליוני דולרים כי הבוס התעלל בו. אילוסטרציה: אינגאימג
ביקש פיצויים של מיליוני דולרים כי הבוס התעלל בו. אילוסטרציה: אינגאימג

 
אבל לדבריו של הינסט, הבריונות לא הסתיימה רק בנפיחות. הוא סיפר בבית המשפט שהוא גם נודה מאירועים חברתיים של החברה, ושקראו לו בהרבה שמות פוגעים כמו אידיוט, רכרוכי והומו ואמרו שהוא מכין קפה ממש גרוע. אך למרות נחישותו, הבוס הכחיש שעשה משהו במטרה לפגוע בו, וסיפר לבית המשפט שהוא לא כל כך בטוח מה קרה: "תראו, אני לא זוכר שעשיתי את זה, אבל אולי עשיתי זאת פעם אחת או פעמיים. אולי. בגלל שאני לא זוכר, אני לא אומר שעשיתי את זה או לא. אני פשוט לא זוכר".
 
לצערו של הינסט, השופטת ריטה זאמיט לא השתכנעה שמה ששורט עשה הוא בגדר בריונות או הטרדה, אולי לכל היותר התנהגות בלתי הולמת טיפוסית של מקום עבודה. היא פסקה גם שהינסט פוטר בצדק והחליט לתבוע את שורט כנקמה, ושלא היה מתלונן על כל הדברים הללו אם לא היה מפוטר. היא הוסיפה שהוא "הגיב בצורה קיצונית ובלתי סבירה" ולא מגיעים לו פיצויים על שום דבר.