אין דבר כואב יותר מלגלות שבני הזוג לא היו נאמנים במשך שנים, בעיקר כשמדובר בזוג נשוי עם ילדים. זו אומנם תופעה די נפוצה, אבל סביר להניח שלמעטים יצא לגלות שמשמעות הבגידה היא שמשפחתם אינה שלהם כלל וכלל. זה מה שקרה לאחרונה לגבר אחד ממרוקו, שגילה בדרך הכי מחרידה שאפשר להעלות על הדעת שאשתו בגדה בו, ומספר הבגידות שלה היא כמספר ילדיהם. כעת הוא דורש להתגרש ממנה ומילדיו.



הגילוי הקשה אירע ממש במקרה, לאחר שהבעל הנבגד, שעובד כמרצה בעיר סידי סלימאן, הלך לבדיקה שגרתית אצל אורולוג. במהלך הבדיקה הרופא אמר לו שיש לו ציסטה על האשך הימני שלו, אשר לדברי הגבר לא הטרידה אותו והייתה שם מאז הוא זוכר את עצמו. למרות שאיננה חדשה, הרופא החליט ליתר בטחון הרופא לוודא שלא מדובר במצב מסכן חיים. אומנם התברר שהציסטה אינה מהווה סכנה, אבל לצערו של הבעל כן נמצא שהיא גרמה לכך שיהיה עקר, ואין סיכוי שהביא לעולם ילדים במשך 50 השנים האחרונות לפחות. 

   

הבין שאשתו בגדה בו לאחר שהלך לבדיקה שגרתית. אילוסטרציה: אינגאימג
הבין שאשתו בגדה בו לאחר שהלך לבדיקה שגרתית. אילוסטרציה: אינגאימג

לאור הממצאים הקשים הבעל היה מוכה בתדהמה כשהבין מה המשמעות של הבדיקה הזו, אבל החליט שלפני שיפעל בנושא יבקש בדיקות נוספות כדי לאשש או להפריך את הממצאים. על פי החדשות  Al-Massae, הבדיקות אישרו את מה שנאמר לו אצל האורולוג, ואת העובדה שאשתו בגדה בו לפחות 9 פעמים במהלך 35 שנות נישואיהם. בשלב זה, הבעל הבין מה עליו לעשות ויצר קשר עם עורך דין בבקשה להתגרש מאשתו וכן להתנער לחלוטין מאחריות ומחויבות על "ילדיו.

על פי חדשות saidaonline, על מנת שלא יהיה ספק בכך שאשתו בגדה בו הוא ביקש מבית המשפט למנות צוות רפואי כדי שיאשרו מעל כל צל של ספק שאין שום סיכוי שהוא הביא ילד לעולם בעשורים האחרונים. בקשתו נענתה והממצאים שוב הוכיחו את עצמם. בימים אלו הליך הגירושים של הבעל הנבגד מהאישה והילדים שלו נמצא בעיצומו. אם האישה תמצא אשמה בבגידה היא עלולה להיות בצרות צרורות, שכן במרוקו ניתן להעניש אדם על בגידה והעונש על כך הוא בדרך כלל מאסר.