על פי אמונה עתיקת יומין, לכל אחד מאיתנו יש לפחות כפיל אחד בעולם, אדם שנראה כמונו למרות שאין בינינו ולו קשר הדם הקלוש ביותר. למרבה הצער לא כולנו נזכה למצוא את אותם "דופלגנגרים", אבל אולי נוכל להתנחם בסיפורים על אלו שמצאו את שלהם. למשל כמו זה של נשיא ארה"ב שלאחרונה נמצא שיש אישה בספרד שממש דומה לו.

האישה, דולורס ליס אנטלו, 64, הפכה לסנסציית רשת לאחר שהתראיינה לעיתון מקומי בכלל בנושא אחר לחלוטין. בהיותה חוואית שמתמחה בגידול תפוחי אדמה, היא נשאלה כיצד אנשים במקצוע מתמודדים עם הסופות שפוקדות את האזור לאחרונה. העיתונאית שראיינה אותה, פאולה ואסקז, ואסקט החליטה להעלות את אחת התמונות של אנטלו לאינסטגרם שלה, בלי לשים לב לדמיון הרב בינה לבין הנשיא טראמפ. למזלה הרב, אלפי גולשים אחרים כן שמו לב ותוך זמן קצר התמונה הפכה ויראלית ברשתות החברתיות ושותפה אלפי פעמים.

התמונה שהפכה אותה למפורסמת. דולורס ליס אנטלו
התמונה שהפכה אותה למפורסמת. דולורס ליס אנטלו



אך בניגוד לנשיא האמריקאי, אנטלו לא נוהגת לצייץ בטוויטר, ולמעשה אין לה אפילו מחשב או סמארטפון. היא סיפרה לחדשות La Voz de Galici ששמעה על כל הסיפור מהבנות שלה. אך למרות כל הסערה סביבה היא לא מתרגשת: "מעולם לא הרגשתי סקרנות לקנות אחד (סמארטפון) אבל אני מסתכלת על מה שהבנות שלי מראות לי. הן אומרות שהתמונה הזו תגרום לי להיות מפורסמת אבל לאני לא מבינה למה".  היא הוסיפה ש" נראה שהתמונה שלי הגיעה רחוק". כך או כך היא אמרה שהיא מוקסמת מכך שאנשים מוצאים דמיון בינה לבין טראמפ ולדעתה זה "בגלל צבע השיער".

נכון לעכשיו, טראמפ עדיין לא צייץ תגובה על הכפילה שלו, או בגלל שלא שמע עליה או שיש לו דברים חשובים יותר לצייץ עליהם. בינתיים אנשים ממשיכים להתלהב מהתמונה, ויש מי שהציעו את הרעיון המטורף שהחוואית היא לא זו שדומה לטראמפ, אלא שטראמפ הוא זה שדומה לה. על כל פנים, כשיצטרך הסבה מקצועית יוכל לפנות לאנטלו ולבעלה, שמנהלים חווה כבר 40 שנים.