בשל שיעורי הגירושים הגבוהים כיום זה לא באמת מפתיע לשמוע על עוד זוג שפירק את החבילה, אבל מה שתמוה הוא שאנשים עושים זאת בשל סיבות שידעו על קיומן לפני שהתחתנו. למשל כמו במקרה של ארנולד מאסוקה, 40 מזימבבואה שהחליט שהוא רוצה גט מאשתו בגלל שהיא יפה מדי, זאת למרות שהוא ידע איך היא נראית עוד מן ההתחלה. להגנתו, הוא סיפר שרק כעת שם לב ליופייה הלא שגרתי.

כשהוא שבור לב ומזיל דמעות סיפר מאסוקה, לבית המשפט שהוא לא ישן בלילות בגלל שאשתו צעירה ונראית ממש טוב. לדבריו המצב הפך כה חמור עד שהוא פוחד ללכת לעבודה ולהשאיר אותה לבד בבית, מחשש שתמשוך תשומת לב של גברים אחרים ולא תסרב להם. "הוא סיפר בבית המשפט שאשתו כל כך יפה שהוא חושש שאנשים יתאהבו ביופי שלה ממבט אחד, וגם העובדה שהיא מחייכת כל הזמן לא עוזרת", הסביר השופט לכלי התקשורת המקומיים והוסיף שזה דיון הגירושים המוזר ביותר שנתקל בו. "כשהגיע אלינו חשבנו שהוא איבד את דעתו, אבל אז חקרנו את הנושא לעומק והבנו שהוא רציני". כשנשאל האם האישה באמת כל כך יפה, הוא אמר ללא היסוס שהיא האישה הכי יפה שראה אי פעם.
באשר לפסק הדין, למרות שבית המשפט הציע למאסוקה להישאר עם אשתו למען ילדיהם הוא סרב, ואמר נחרצות שהנישואים מבחינתו נגמרו, גם אם על הנייר הם עדיין נשואים. בשלב זה עוד לא הוכרע האם בקשת הגירושים תתקבל, אך דווח כי השניים לא שוהים תחת אותה קורת גג והאישה נמצאת כעת בבית הוריה. בינתיים מאסוקה צריך לשים עין גם על השופט, שמא גם הוא ינסה להתחיל עם אשתו וישאל אותה אם היא באה לפה הרבה.