כשנמצאים בזוגיות לעולם לא תהיה הסכמה מוחלטת על הכל, ולא אחת מתעוררות מחלוקות, בעיקר כשזה נוגע לסידורי שינה. כך למשל העובדה שאחד מבני הזוג רוצים לישון עם חיות המחמד והאחר לא, עלולה לגרום לריבים. אך בעוד יש מי שייפרדו בגלל מחלוקות כאלו, אישה אחת מאנגליה החליטה שהיא גם תישן עם בעל החיים שלה וגם תישאר בזוגיות עם מי שלא מסכים לכך. הפשרה היחידה? היא ובן הזוג ישנים בחדרי שינה נפרדים.



סביר להניח שאם יגידו למי שאוהב בעלי חיים ש"זה או אני או הכלב/חתול" במיטה זו תהיה סופה של מערכת היחסים. אבל הולי ברוקוול, 32 ובן זוגה זאק פוקס, 26, מצאו לכך פתרון לא שגרתי, ולמרות שפוקס לא מת על חתולים השניים עדיין יחד. ברוקוול סיפרה לאחרונה לכלי התקשורת באנגליה שגם לפני שאימצה חתולה, כשהחלו לגור יחד לפני שנתיים, הם לא ממש הצליחו לישון טוב יחד. אך למרבה האבסורד מה שגרם להם לשנות את סידור השינה הייתה החתולה הקטנה שהולי אימצה. 



מאחר והיא הייתה גורה, הולי רצתה שתישן יחד איתה כדי שתוכל לשמור עליה, אך זק התנגד לכך נחרצות. "אמרתי לו שאני אשן בחדר השינה הנוסף עד שהיא תגדל. הוא לא התלהב", הסבירה הולי ל"סאן"  "אבל מאז זה שיפר את השינה שלנו, מה שהפך אותנו ליותר מאושרים. גם העובדה שיש לנו מרחב פיזי תורמת לבריאות הנפשית שלנו. זה כאילו אנחנו שותפים לדירה אבל אנחנו גם זוג".

 
מעדיפה לישון עם החתולה מאשר עם בן הזוג. בתמונה: החתולה החמודה
מעדיפה לישון עם החתולה מאשר עם בן הזוג. בתמונה: החתולה החמודה


בשל השיפור הרב בחייהם השניים שמרו מאז על שינה בנפרד, למרות שהחתולה כבר גדלה. הולי הסבירה שמעבר לחוסר הרצון של זק לישון עם החתולה, יש לשניהם צורכי שינה מאוד שונים: "כשזאק מגיע הביתה הוא הרוג מעייפות מזה שהוא ער משבע וחצי בבוקר ועובד כל היום. הוא מגיע הביתה והולך לישון ישר. אני אוהבת להישאר ערה ולקרוא או לגלוש בסמארטפון".
 
כמובן שכשהם מקיימים יחסי מין הם כן עושים זאת באותה מיטה (אלא מה). אבל הם תמיד דואגים לעשות זאת בחדר של זאק ועם דלת סגורה היטב, כדי למנוע פציעות מיותרות. "כשעשינו סקס בחדר שלי החתולה תקפה את הרגל של זאק", סיפרה הולי. "מאז אנחנו הולכים אליו וסוגרים את הדלתות. היא מתחילה תמיד ליילל אז אנחנו שמים מוזיקה כדי שלא נשמע את זה". 
 
ביחד אבל בפרד. הולי וזאק
ביחד אבל בפרד. הולי וזאק