בזמן ריב משפחתי זה לא נדיר כשילד יגיד בכעס להוריו ומאיים לעזוב את הבית, או שהוא פשוט בורח ומתחבא כדי שידאגו ויחפשו אותו. בדרך כלל, הכי רחוק שהוא יגיע יהיה לסלון או למרפסת, אבל יש מקרים בהם ילדים הרחיקו לכת וברחו אפילו למדינה אחרת. מקרה כזה אירע לאחרונה באוסטרליה, במהלכו ילד בן 12 גנב לאימו את האשראי וטס לבד לחו"ל, לאחר ריב סוער בין השניים.



הריבים בין הילד, דרו, לאמו הפכו לעניין שבשגרה לאחר שהוריו התגרשו והוא אף החל להתנהג בפרעות. לאחר הריב האחרון בין השניים, דרו הצליח לגנוב לאמו את כרטיס האשראי והזמין לעצמו כרטיס טיסה לבאלי, אינדונזיה וכן חדר במלון יוקרתי. לאחר שסיים לתכנן לעצמו את חופשת החלומות, דרו נסע לקחת את הדרכון מסבתו, משם עלה לרכבת והגיע לשדה התעופה. למרבה הפלא איש לא ניסה לעצור בעדו במקום, וכל שביקשו ממנו בשדה התעופה היה להצהיר שהוא מעל גיל 12 ולתת מכתב אישור מאמו. לאחר שעשה זאת ומסר מכתב מזויף בחתימתה, דרו עלה על המטוס וטס לבדו לחופשה. 


רב עם אימו, גנב לה את האשראי וטס לבד לחו"ל. האם, אמה
רב עם אימו, גנב לה את האשראי וטס לבד לחו"ל. האם, אמה



על פי חדשות nine.com.au, אימו של דרו, אמה, הבינה שמשהו אינו כשורה כשהוא לא שב הביתה אחר הצהריים. היא דיווחה עליו כנעדר למשטרה אך זו לא הצליחה לאתר אותו. בינתיים, בזמן שהוריו מתים מדאגה והרשויות מחפשות אחריו, דרו בילה לו בחופשה היוקרתית, שכר ווספה, שתה בירה ונהנה מכל מה שיש לאי להציע. למרבה המזל, הוא אותר לאחר שחבר הבחין שהא העלה תמונות מהחופשה החלומית לפייסבוק. החבר יצר קשר עם האם והמידע הגיע למשטרה באוסטרליה. 



משם, המשטרה יצרה קשר עם הרשויות בבאלי ודרו הוחזק עד אשר הוריו באו לאסוף אותו. "הוא פשוט לא אוהב את המילה לא, וזה מה שאני מקבלת על זה, הילד שלי באינדונזיה", סיפרה אימו על האירוע המפחיד. היא הסבירה שדרו ניסה לעשות זאת מספר פעמים קודם לכן ללא הצלחה, אך הפעם איש לא עצר בעדו. דרו אומנם התנצל מאז על מעשיו אך הוסיף ש "בסך הכל רציתי לצאת להרפתקה" וש"היה מדהים" בחופשה.