על פי התרחיש הקלאסי, אנשים זורקים את בני הזוג שלהם לטובת מישהו יפה יותר, מוצלח יותר וכמובן צעיר יותר. אבל יש אנשים שהחליטו לקרוע את הקלישאה הזו לגזרים והוכיחו שלפעמים פחות זה בעצם יותר, בעיקר כשזה נוגע לזוגיות. זה בדיוק מה שעשתה אישה אחת מבריטניה, שזרקה את בן זוגה לטובת אבא שלו, שזקן ממנה ביותר מ-30 שנים.


 
למרבה האבסורד, מי שהכיר ביניהם היה בן הזוג, שבסך הכל רצה להכיר לאביו וזוגתו את חברתו, ג'יימי ריי רוברטסון, 27, בלי לדעת שזה יוביל לסיום הקשר ביניהם. לדבריה של ג'יימי, עוד באותו היום בו פגשה באביו, אנדי פינדר, 49, הבינה שהיא נמצאת עם בן המשפחה הלא נכון. "פשוט ידעתי באותו הרגע שהוא הגבר איתו אני רוצה לבלות את שארית חיי", סיפרה ל-The Sunday Mirror. אנדי הודה שהרגיש אותו הדבר וטען ש"כשעינינו נפגשו זה היה לכמה רגעים אך זה הרגיש כמו נצח. הרגשתי כאילו אני מביט לה לתוך הנשמה". 

למרות הרגשות העזים, השניים לא עשו תחילה דבר כיוון שכל אחד מהם היה בקשר, ואנדי גם לא רצה לפגוע בבן שלו. אבל מאז אותו מפגש ג'יימי הבינה שהיא מעדיפה את אנדי, ושהיא ממשיכה את הקשר הנוכחי שלה רק כדי שתוכל לפגוש בו שוב. היא החליטה לבסוף להיפרד מהבן, הוסיפה את אנדי לפייסבוק וניסתה לפתות אותו.
 
עזבה את הבן בשביל האבא. ג'יימי, אנדי ואחת מבנותיהם
עזבה את הבן בשביל האבא. ג'יימי, אנדי ואחת מבנותיהם

לצערה הרב של ג'יימי, אנדי לא פלירטט חזרה ושמר על יחסי ידידות בלבד. כשהיא מיואשת לחלוטין היא החלה לנהל רומן קצר עם אחד האקסים שלה ואף נכנסה ממנו להריון. במשך כל אותה עת היא המשיכה לשמור על קשר וירטואלי עם אנדי, ובינתיים שניהם נפרדו מבני הזוג הנוכחיים שלהם והחליטו יום אחד להיפגש. "שתינו תה ולא יכולתי להחזיק את זה יותר בפנים", סיפרה ג'יימי. "אמרתי לו שיש לי רגשות כלפיו, ושזה לא השתנה מהרגע הראשון שראיתי אותו". לשמחתה אנדי לא הופתע ולדבריו, "ידעתי איך היא מרגישה במשך כל הזמן הזה, אבל לא רא רציתי לפתוח את זה כדי שלא יהיו בעיות עם הבן שלי או המשפחה".

לאחר אותו מפגש גורלי השניים החלו לצאת, וזמן קצר לאחר מכן הכריזו על הקשר למשפחה וחברים ועל התוכנית שלהם להינשא. אומנם הרוב לא קיבלו את החדשות בצורה טובה, אך לשמחתם המשפחה הקרובה תמכה בהם והבן אף נתן להם את ברכתו. "אם לא הייתי פוגשת באקס שלי לא הייתי פוגשת את אביו. תמיד אהיה אסירת תודה על כך שהכניס את אביו לחיי", סיפרה ג'יימי. "אני מקווה שאנשים לא ישפטו אותנו על מה שעשינו, כי נועדנו להיות יחד". הזוג המאושר עתיד להתחתן בקיץ הקרוב ויש להם כבר שני ילדים, אחד מהקשר הקודם של ג'יימי ואחד מאנדי.
 
יתחתנו בקרוב בברכת הבן. ג'יימי, אנדי ושתי בנותיהם
יתחתנו בקרוב בברכת הבן. ג'יימי, אנדי ושתי בנותיהם