במהלך חיינו אנשים בפרט והחברה בכלל ינסו להכתיב לנו מה נורמלי בטענה שיש רק דרך אחת לחיות בה. אך ברגעים כאלו חשוב לזכור לא להיכנע לתכתיבים הללו, אחרת אנחנו עלולים להפסיד הרבה מאוד דברים, למשל כמו אהבה. זה מה שכמעט קרה לבני זוג מבריטניה, שהסביבה ניסתה להפריד ביניהם בגלל שיש ביניהם פער של 31 שנים. למרבה המזל, השניים הקשיבו רק לעצמם ונשארו יחד למרות זאת.



מהרגע הראשון שקארי האנט, 35, וטום, 66, הכירו הם הרגישו חיבור חזק מאוד, למרות שמבחינת הגיל הם מתאימים יותר להיות אב ובתו. השניים הכירו לראשונה בפאב בו קארי עבדה ב-2012, אותה עת טום היה שם לקוח קבוע והשניים דיברו בקביעות. "נהגנו לפלרטט כל פעם שהוא הגיע לשתות בירה", סיפרה קארי לכלי התקשורת הבריטיים. "חודשיים לאחר מכן טום הזמין אותי לדייט והפכנו לזוג".



קארי סיפרה שמיד כשראתה את טום חשבה שהוא נראה ממש טוב, ופער הגילאים לא הטריד אותה: "הייתה בו גם בגרות רבה מאוד וזה היה מאוד מושך מבחינתי. למרות שידעתי שהוא בגיל של אבא שלי לא יכולתי שלא לחשוק בו. הוא נראה צעיר ב-20 שנים מגילו".



כמעט נפרדו 

השניים התאהבו מיד וזמן לא רב לאחר שהכירו טום הציע לקארי נישואים, והם כבר ראו את עצמם מבלים יחד את כל חייהם. אבל בנותיו של טום, בנות 25 ו-33 התנגדו לכך שאביהן יינשא למישהי שקרובה יותר לגילן, ודאגו שקארי מעוניינת רק בכספו. כשהוא לא יכול היה לראות את הסבל של בנותיו, חודש לפני המועד המתוכנן, טום נכנע ללחץ וביטל את החתונה. "נפרדנו וטום עזב את הדירה. ניסיתי להעסיק את עצמי אבל לא הצלחתי להוציא אותו מהראש שלי", סיפרה קארי על הרגע הקשה. "ידעתי שנועדנו להיות יחד. הסתדרנו כל כך טוב וידעתי שאני רוצה לבלות איתו את שארית חיי. פער הגילאים מעולם לא הטריד אותי. הוא כל כך מקסים וקשוב". 
 

למרבה המזל, שבועיים לאחר מכן טום שינה את דעתו והחליט שיתחתן עם קארי ויהי מה: "טום התקשר אלי ואמר שעשה טעות גדולה ושהוא לא יכול לחיות בלעדי. חשתי הקלה רבה". השניים קבעו מועד חתונה חדש והזמינו את שתי המשפחות, שלבסוף הבינו שהקשר בין השניים רציני וקיבלו אותו. "אבא שלי חשב שהוא מבוגר מידי בשבילי, אבל ברגע שהוא ראה שהוא גורם לי להיות מאושרת הוא קיבל את זה והם מסתדרים עכשיו מצוין", סיפקה קארי.

בגלל ההתראה הקצרה, המשפחה של טום לא באה לאירוע, אבל לדבריה של קארי "קיבלנו את ברכתם. החתונה שלנו הייתה מדהימה וזו הייתה תחושה כל כך טובה להפוך לאשתו".
 
בסוף המשפחות קיבלו את הקשר של השניים. קארי וטום ביום חתונתם
בסוף המשפחות קיבלו את הקשר של השניים. קארי וטום ביום חתונתם