ברוב המדינות, בגידה אמנם נחשבת למשהו שלילי ולא אתי, אבל היא חוקית לחלוטין ולא תוביל להליכים פליליים כנגד המעורבים. אך התמונה הזו משתנה בקיצוניות במדינות כמו דובאי, שם מי שנתפס בוגד או מקיים יחסי מין עם אדם שאינו נשוי לו עלול לחטוף קנסות כבדים ואפילו למצוא את עצמו בכלא. זה נשמע הזוי לחלוטין, אבל זה קרה לאחרונה לאזרחית המדינה, שנתפסה בוגדת בבעלה עם תייר בבית מלון יוקרתי.



אילולא בן זוגה לאקט היה מת בפתאומיות, יתכן שהאישה הייתה מצליחה לשמור על מעשיה בסוד. אבל כנראה שמה שקרה ביניהם היה קצת יותר מידי עבורו וגרם לעניינים להשתבש. על פי דיווח של ה- Gulf News, השניים הכירו במועדון הלילה של אותו מלון יוקרה, החליפו מספרים ודיברנו מספר פעמים בטלפון, עד שהחליטו להיפגש.



כמה ימים לאחר מכן, האישה הגיעה אל חדר המלון של התייר בשעות הלילה הקטנות והשניים עשו הרבה סקס לוהט. בשלב כלשהו לאחר האקט האישה הלכה לשירותים, ולפתע שמעה רעש מוזר מגיע מחדר השינה. היא מיהרה מיד לעבר החדר וכשראתה את התייר על הרצפה הבינה שהוא חטף התקף לב. האישה הזעיקה למקום צוות רפואי והתייר נלקח לבית החולים, אך למרבה הצער הוא נפטר לפני שהספיק להגיע אל יעדו.

 
בעקבות האירוע, האישה נעצרה והועמדה לדין, לא באשמת הריגה כמובן אלא על כך שבגדה בבעלה. תחילה, בית המשפט גזר עליה שנת מאסר, אך לאחר שהגישה ערעור עונשה הופחת לחצי שנה "בלבד". היא ניסתה לערער בשנית וטענה שנאנסה, אך בדיקות מעבדה הראו שהיא משקרת. "דגימות דנ"א שנלקחו מגופה תאמו את אלו של המנוח ולא נמצאו כל סימני אלימות על גופה", קבע בית המשפט. בימים אלו, האישה עתידה לרצות עונש מאסר של חצי שנה.

קיים יחסי מין עם אישה נשואה ומת מהתקף לב. אילוסטרציה אינגאימג
קיים יחסי מין עם אישה נשואה ומת מהתקף לב. אילוסטרציה אינגאימג


למרות שזה נשמע מאוד ביזארי, בדובאי ומדינות נוספות באיחוד האמירויות מדובר בעניין שבשגרה. על פי החוק המקומי, מעבר לאיסור לבגוד גם אסור לשני אנשים שאינם נשואים לקיים יחסי מין. מקרה כזה אירע בדובאי בשנה שעברה, במהלכו אזרח מקומי ותיירת בריטית נעצרו כי קיימו יחסי מין, ובנוסף לכך גם שתו אלכוהול. השניים נאלצו לעבור בדיקות פולשניות ומשפילות, כשבסופן נגזר עליהם קנס של 816 דולרים על שתיים אלכוהול, ומאסר של שנה על שקיימו יחסי מין.

בניסוין נואש לבטל את עונשם, השניים טסו למדינה אחרת על מנת להתחתן וחזרו לבית המשפט עם מסמכים המעידים על כך. כתוצאה מכך עונשם אומנם הופחת לשלושה חודשי מאסר בלבד, אך הקנס הכספי לא בוטל כמו גם גירוש התיירת הבריטית מהמדינה.