סביר להניח שרובינו לא חושבים לנעול את המכונית כשאנחנו עוצרים לתדלק, בין אם יש ברכב עוד אנשים ובין אם לא, זה פשוט לא נראה לנו הכרחי. אבל מסתבר שדווקא ברגעים הללו אנשים לא ממש הגונים ינצלו את ההזדמנות ולא יהססו להיכנס פנימה ולנסוע עם הרכב שלנו, ולא משנה מה או מי נמצא בפנים. אירוע מצמרר כזה קרה לאחרונה בתחנת דלק בשיקגו, אילינוי וכמעט נגמר באסון, לאחר שגבר גנב רכב עם ילדה בתוכו. למרבה המזל, זו הצליחה לברוח בזמן ויצאה עם פציעות קלות בלבד.

בתיעוד מהאירוע המצמרר שצולם מצלמות אבטחה, נראית הילדה, קיילה ביסנסקי קופצת ממכונית נוסעת ומתגלגלת על הקרקע, בעוד אביה מארק מזנק על המכונית של שותפו של הגנב ומנסה לעצור אותו. אומנם השניים הצליחו לחמוק מהמקום, אך המשטרה איתרה את הרכב הגנוב כשעה לאחר מכן ועצרה את הגנב. בשלב זה, המשטרה עדיין מחפשת אחר שותפו לפשע.

בחיים לא ישאיר יותר את המפתחות ברכב אחרי מה שקרה. מארק וקיילה
בחיים לא ישאיר יותר את המפתחות ברכב אחרי מה שקרה. מארק וקיילה



אומנם קיילה יצאה מהאירוע המפחיד עם שריטה בקרסול בלבד, אך אביה סיפר שהיא נותרה מאוד מבוהלת מכל מה שקרה, וכך גם הוא. "הרגשתי חוסר אונים. לא יכולתי לעשות דבר", סיפר מארק ל-dailyherald. "היא אמרה לי שהיא פחדה. הסברתי לה שרוב האנשים בעולם הם טובים, אבל יש תמיד אנשים רעים שרוצים לפגוע".

על מנת לדאוג שמקרה כזה לא יחזור על עצמו, מארק נשבע שלעולם לא ישאיר עוד את המפתחות ברכב ותמיד ינעל את הדלתות, בעיקר אם בתו בפנים.  הוא סיפר על רגעי האימה שגרמו לו להחסיר פעימה ולחשוש לחיי ביתו: "התחלתי לדפוק על החלון כדי שיבין שהבת שלי בפנים. היא צרחה, אבל הוא אפילו לא הסתכל במשוב האחורי, לא היה לו אכפת. לא ציפיתי שמישהו פשוט יקפוץ לתוך המכונית. יש אנשים ממש משוגעים בעולם"