אנחנו חיים בתקופה מטורפת, בה מצד אחד דוחקים באנשים להיות אובססיביים לרזון וחדר כושר, אבל מצד שני מעודדים אותם לקבל עודף משקל ואת בעיות הבריאות שמתלוות אליו. בעוד אנשים ומוסדות שונים מנסים לבחור לאיזה צד לחבור, מסעדה אחת בסין החליטה להצטרף לאובססיית הרזון, וכעת מציעה אוכל ושתייה חינם לאנשים הכי רזים. יש מי שיכנו זאת "פאט שיימינג", אך בעל המסעדה  ג'או לאנג, מתעקש שזה נועד לעזור לאנשים להיות רזים ובריאים.

אבל איך קובעים מי נחשב רזה ומי לא? בעוד מדובר בעניין סובייקטיבי, במסעדה שבעיר ג'ינאן בודקים זאת באמצעות "אתגר שער הברזל". במסגרת האתגר, לקוחות שמגיעים למסעדה מנסים לעבור בעד סורגים ברוחב שונה, כשככל שמצליחים לעבור במעבר הצר ביותר כך מקבלים את הפרס הגדול ביותר. כמובן שכולם רוצים לעבור במעבר הכי צר (כ-15 ס"מ), שכן הוא מקנה לעוברים בו ארוחה ובירה חינם. מי שלא הצליח לעבור במעבר המיניאטורי הזה, יכול לנסות לעבור בזה שאחריו שרוחבו 18 ס"מ, ויקנה לעוברים בו חמש בירות חינם.

אחריו, מעבר ברוחב 25 ס"מ יזכה את מי שיעבור בו בבירה אחת. אבל כאן בעצם נגמרות המתנות, ומי שעובר בפתח שרוחבו 30 ס"מ זוכה רק למשפט מבאס: "אתם במשקל ממוצע בלבד, אתם לא רשאים לבקש דבר". במעבר האחרון הרחב ביותר יזכו העוברים בשאלה "אתם בטוחים שכדאי שתשתו בירה?" 
למי שדואג לגבי המניעים של המסעדה, הבעלים מדגיש שזה נעשה למען מטרה טובה בלבד. לאנג סיפר שמטרת הקמפיין היא להזכיר לאנשים לשמור על תזונה נכונה ועל המשקל שלהם:  "כל כך הרבה אנשים אמרו לי שהם לא מצליחים לרדת במשקל - בעיקר כי הם לא מצליחים להפסיק לשתות בירה", הסביר לאנג. "אולי זה ישמש תזכורת עבורם לשמור על התזונה שלהם".