מי לא מכיר את ההרגשה האיומה הזו כשמכירים מישהו, מתלהבים ממנו ואז הוא זורק לנו משפט בסגנון "זה לא את/ה, זה אני". אבל בעוד רבים מאיתנו ימשיכו הלאה, יש מי שיראו בזה דווקא סימן להמשיך ולחזר אחר הצד השני, למרות שהוא כלל לא מעוניין. זה בדיוק מה שעשתה ג'קלין אדס,31, מפיניקס, אריזונה, שהתאהבה עד מעל לראש לאחר שיצאה לדייט אחד, וכשדחה אותה הפכה את חייו לגיהינום.



על פי הדיווחים המקומיים, האישה הכירה את מושא האובססיה שלה באתר הכרויות בקיץ שעבר, הם יצאו פעם אחת שלאחריה הוא אמר לה שאינו מעוניין להיפגש יותר. אבל בשלב הזה זה כבר היה מאוחר מידי, כי אדס כבר הייתה מאוהבת ולא התכוונה לתת למי שכינתה "הנפש התאומה" שלה לחמוק מזרועותיה. מאז אותו דייט גורלי, האישה המאוהבת החלה לעקוב אחריו ופרצה לביתו מספר פעמים כשלא היה שם. כשהוא עוקב אחר הנעשה בביתו באמצעות מצלמות שהתקין, התקשר למשטרה ואדס לוותה החוצה מהמקום.



על פי חדשות KTVK, האירועים הללו חזרו על עצמם במשך קרוב לשנה, ופעם אחת אדס אף הגיעה למקום עבודתו וטענה שהיא אשתו. במקביל, היא שלחה לו במשך תקופה זו 65,000 הודעות שהפכו מאיימות יותר ככל שחלף הזמן. "וואו מה הייתי עושה עם הדם שלך. הייתי מתקלחת בו", כתבה בהודעות האחרונות וכינתה עצמה "היטלר החדש". לבסוף היא אף איימה עליו מפורשות ברצח: "עשה מה שאתה צריך כדי להגיע לכאן. אל תעזוב אותי לעולם כי אהרוג אותך, ואני לא רוצה להיות רוצחת". אדס נעצרה לבסוף בשבוע שעבר, לאחר שלצד ההודעות המאיימות היא נמצאה שוב בביתו עושה אמבטיה, כשבמכוניתה סכין קצבים ענקית.

"הרגשתי שפגשתי בנשמה התאומה שלי". ג'קלין אדס, אינסטגרם
"הרגשתי שפגשתי בנשמה התאומה שלי". ג'קלין אדס, אינסטגרם


 
נכון לעכשיו, האישה המאוהבת שוהה בכלא בפראדייס וואלי, אריזונה באשמת פריצה והשגת גבול בלבד. בראיון שהעניקה מהכלא, בעודה לובשת מדי אסיר כתומים וקשורה בשלשלאות, ניסתה לשכנע שהיא עשתה את מה שעשתה, לא כדי לגרום נזק אלא כי היא "מאוהבת". לטענתה, היא והגבר שפגשה רק פעם בחייה נועדו זה לזו והייתה בטוחה שכך יהיה: "הרגשתי שפגשתי בנשמה התאומה שלי וחששתי שנעשה מה שכל אחד אחר עושה ונתחתן והכל יהיה בסדר".

אדס התעקשה שאינה משוגעת אלא פשוט "מישהי שמצאה אהבה", ועל כך שמושא אהבתה הסגיר אותה אמרה: "אם הוא רוצה שאהיה בכלא, אני צריכה להיות בכלא. הוא האור, אני האהבה. הוא יודע מה צריך לעשות ואני מצייתת לכללים". היא צפויה להופיע השבוע בבית המשפט, אך נכון לעכשיו לא ידוע אם היא תואשם במעשים חמורים יותר.
 
"אם הוא רוצה שאהיה בכלא, אני צריכה להיות בכלא". ג'קלין אדס, תמונת מעצר
"אם הוא רוצה שאהיה בכלא, אני צריכה להיות בכלא". ג'קלין אדס, תמונת מעצר