מכירים את הרגע הזה בו אתם חושבים שאתם לבד ומתנהגים בחופשיות, אבל אז מבינים שמסתכלים עליכם? ובכן, אם זה נראה לכם מביך, דמיינו את זה קורה מול מיליוני אנשים והבוס שלכם, ושהקריירה שלכם תלויה בזה שתתנהגו במקצועיות. זה נשמע כמו תרחיש אימים, אבל זה בדיוק מה שקרה לאחרונה במהלך שידור חי ברוסיה, לאחר שצוות ההפקה החל לצלם ושכח לעדכן את המגישה על כך.

לאור המצב אליו נקלעה, יאמר לזכותה של המגישה, מריה ריאבובה שהיא הצליחה לשמור על קור רוח יחסי. בסרטון מהאירוע שהועלה לרשת, נראית ריאבובה מביטה בכרטיסיות שלה בקור העז של העיר יוז'נו-סחלינסק, ומתכוננת לשידור. אך לפתע, היא קולטת שהשידור כבר החל ואיש לא סיפר לה, ושולחת מבט מבוהל למצלמה. המפיק שמבין גם הוא מה אירע נשמע צועק לה "תורידי את המעיל! זרקי אותו על הרצפה". היא מורידה את המעיל שלה במהירות שיא ומתחילה בשידור.
בסך הכל, ראיבובה הצליחה לשמור על מקצועיות למרות המבוכה בשידור חי, זאת מלבד חיוך אחד ששלחה למצלמה אותו לא הצליחה לעצור. התקרית המשעשעת התרחשה במהלך שידור של רשת החדשות OTV Sakhalin, לכבוד חגיגות יום הניצחון של ברית המועצות לשעבר על גרמניה הנאצית וסיום מלחמת העולם השנייה. השידור עצמו דרש מריאבובה רצינות כי עסק בין היתר במי שאיבדו את חייהם במהלך המלחמה. מסיבה לא ברורה, מה שהטריד את ההפקה יותר מכל הייתה העובדה שראיבובה לובשת מעיל בשידור.