בדיוק כשנדמה לנו שהאנושות לא יכולה להידרדר יותר, קורה משהו שמוכיח לנו שתמיד יכול להיות הרבה יותר גרוע. זה בוודאי נכון בכל הקשור לקלי קוקרן, שרצחה את בעלה והמאהב שלה, ועל פי החשד הגישה את בשר המאהב לשכניה כשעשתה על האש. כעת, על פי מידע חדש שנחשף בסרט דוקומנטרי, יתכן שרצחה תשעה אנשים נוספים. אם המידע הזה יתברר כמדויק, קוקרן, מאריזונה, ארה"ב, תזכה בתואר המפוקפק כאחת הרוצחות הסדרתיות המזוויעות ביותר בתולדות ארה"ב.



סיפור הבלהות הזה החל ב-2014, אז החלה מפקדת המשטרה, לורה פרנזו, לחקור את היעלמותו של כריס ראגן, המאהב של קוקרן. החקירה נמשכה זמן רב והגיעה למבוי סתום ב-2016, לאחר שהבעל של קוקרן, ג'ייסון, מת ממנת יתר מהרואין. בסרט הדוקומנטרי אודות קוקרן בשם death north, סיפרה פרנזו שחשבה שזה סוף החקירה, כי בתחילה מותו של הבעל לא נחשד כרצח.



רצחה את הבעל והמאהב ואחראית אולי למותם של קורבנות נוספים. קלי קוקרן
רצחה את הבעל והמאהב ואחראית אולי למותם של קורבנות נוספים. קלי קוקרן


אך למרבה המזל, במהלך חקירתה, קוקרן הודתה שהזריקה לבעלה מנת יתר, כנקמה על כך שדרש שירצחו את ראגן. במהלך המשפט נגדה, קוקרן סיפרה שכרתו ברית "להרוג כל מי שלקח חלק ברומן מחוץ לנישואינו". כשהיא עומדת בהבטחתה, היא פיתתה את המאהב אל ביתה, וכשהגיע, ג'ייסון ירה בו למוות. יחד, השניים ביתרו את גופתו והשליכו אותה ליער. אומנם זה לא הוכח רשמית, אך שכניה טוענים בתוקף כי חלק מבשרו הוגש להם במהלך מנגל משותף עם קוקרן וג'ייסון.

אם לא די במעשי הזוועות הללו, משפחתה וחבריה משוכנעים שהיא אחראית למותם של אנשים רבים נוספים. במהלך הסרט הדוקומנטרי, אחיה, קולטון גבוין, סיפר שהוא משוכנע שרצחה וקברה תשעה קורבנות נוספים בטנסי, מישיגן, אינדיאנה ואריזונה. פרזנו הודתה שהיא מאמינה שזה נכון, ומקווה שמידע חדש יעזור למצוא את הקורבנות. "אני אסירת תודה שהצדק נעשה עבור כריס ראגן, אבל אני מאמינה שיש קורבנות נוספים", סיפרה. הסרט הדוקומנטרי צפוי לעלות בסוף החודש הנוכחי בערוץ האמריקאי Investigation Discovery.