בעוד רבים מאיתנו לא מעזים לעשות אפילו עגילים באוזניים, יש אנשים בעולם שמחוררים כל חלקה אפשרית בגופם ללא כל חשש. אבל בעוד עשיית פירסינגים באף ובלשון כבר הפכה לנורמטיבית, כעת מסתבר שיש מי שעושה פירסינג אפילו בעין. לא ברור אם מדובר במעשה אמיץ במיוחד או טיפשי במיוחד, אבל נכון לעכשיו מאות אנשים באירופה כבר עברו את ההליך המבהיל, ואפילו כמה אנשים עברו אותו בארה"ב.



על מנת שמי שלא עשה זאת עדיין יוכל להיבהל מרחוק, מנתח עיניים סדיסטי העלה לאחרונה תיעוד שלו מחדיר פירסינג לעין של מטופלת. בסרטון הקשה לצפייה נראה המנתח אמיל צ'ין, מניו ג'רזי, משתיל תכשיט פלטינה בצורת לב בעינה של צעירה בשם סקיילר. לצד הסרטון הוא גם שיתף תמונות של צעירה אחרת, שביקשה שיחדיר לעינה פירסינג בצורת לב.


 
רוצים פירסינג בעין? תאלצו להיפרד מאלפי דולרים. ד"ר צ'ין ומטופלת
רוצים פירסינג בעין? תאלצו להיפרד מאלפי דולרים. ד"ר צ'ין ומטופלת


מעבר לכך שהניתוח עצמו מפחיד למדי, גם העלות שלו לא מניחה את הדעת וכדי לקבל חור כזה בעין תאלצו להיפרד מ-3,000 דולרים לפחות. הניתוח עצמו אורך מספר דקות ומתבצע תחת הרדמה מקומית, כשבמהלכו מוחדר הפירסינג שמידותיו 3 על 4 מילימטרים (שזה קצת פחות מחצי סנטימטר). אם לסמוך על דבריו של ד"ר צ'ין, מטופלים אמורים להחלים תוך שלושה ימים כשלאחריהם בכלל לא ירגישו שיש להם חתיכת מתכת בתוך העין. מי שמתחרט ורוצה להסיר אותו יצטרך לעבור ניתוח נוסף שאורך כחמש דקות.

"מדובר בניתוח קוסמטי לכל דבר. יש רק שניים או שלושה אנשים בארה"ב שעברו אותו", הסביר ד"ר צ'ין. "אין לו הרבה ביקוש ואני מבצע בממוצע פחות מאחד בשנה". הוא הוסיף ש"תכשיטי העיניים פותחו בהולנד לפני כעשור והושתלו בהצלחה בעיניהם של מאות אנשים באירופה, ללא סיבוכים קשים או תופעות לוואי חמורות". למי שתהה, המנתח המוסמך טוען שהסיכוי לתגובה אלרגית הוא מאוד נמוך.

לא כאב לך? אחת המטופלות של ד"ר צ'ין שביקשה פירסינג כוכב
לא כאב לך? אחת המטופלות של ד"ר צ'ין שביקשה פירסינג כוכב


קשה לצפייה. החדרת פירסינג בצורת לב לתוך עינה של מטופלת