גם מי שאוהב תכניות ריאליטי יוכל להסכים שלפעמים אנשים הולכים רחוק מידי בניסיון להשיג תהילת עולם וכסף. למרות שמדובר בתחום מפוקפק מלכתחילה, אולי כדאי לשים גבול גם שם, פן נזכה לתכנים שיהפכו ליותר ויותר מטרידים. למשל, תכנית הריאליטי החדשה ברוסיה, בה אבא מיליונר מבקש מילדיו לבחור לו כלה צעירה. 

זה לא מפתיע שהטייקון, קונסטנטין שרבינין, 54, פונה לעזרה בנושא, לנוכח העובדה כי הוא התגרש כבר חמש פעמים. עם זאת לא בטוח שלחפש כלה צעירה מול מיליוני  צופים יגרום לכך שהפעם הנישואים שלו יצליחו. אבל איל הנפט משוכנע שזה יהיה רעיון מעולה לקחת את שלוש בנותיו ואחד מבניו לטלוויזיה כדי שיבחרו לו את האישה המושלמת מבין מועמדות רבות. בפרומו לתכנית, ששמה Millionaire for Marriage, נראים ילדיו בעמדת השופטים קורעים לגזרים מועמדות שעומדות מולם אחת אחר השנייה.
 
מי רוצה להיות אישתו? קונסטנטין שרבינין
מי רוצה להיות אישתו? קונסטנטין שרבינין


בתו אלכסנדרה, 16, השפילה את אחת המועמדות שגילה 40, בטענה שהיא זקנה מידי בשביל אביה: "מה היא עושה בתכנית הזו? אבא אוהב אותן צעירות ולוהטות. אני חושבת שהוא ישתעמם מהן". בתו הבכורה טטיאנה, 35, שכנראה בוגרת יותר מרוב המועמדות, העיפה מועמדת אחרת בשל מקצועה, ואמרה ש"אנחנו לא צריכים שוטרת במשפחה שלנו. את לא מתאימה". כאשר הגיעה מועמדת גבוהה במיוחד, בתו סופיה בת ה-20  פסלה אותה מיד: "אבא אוהב בנות גבוהות, אבל לא עד כדי כך גבוהות". על הנוקשות בבחירת המועמדת המושלמת לאביהן הסבירה טטיאנה ש"אנחנו לא צריכים פריקיות בבית שלנו".
 
המועמדות, אגב לא זוכות לראות את הבעל שלהן לעתיד, אלא רק כשיבחרו. בשלב זה הן יקבלו הצעת נישואין ויעברו לגור איתו ועם כל משפחתו באחוזתו היוקרתית במוסקבה. גם שם החיים שלה כנראה לא יהיו קלים, ובין היתר היא תתבקש לעבור גם בדיקת פוליגרף ועוד מבחנים משפילים ופולשניים.

למרות שמדובר במה שאמור להיות בידור קליל להמונים, רבים הטיחו ביקורת חריפה בתכנית, כמובן בשל יחסה לנשים. "במקום שזו תהיה תכנית על אהבה, התכנית הפכה ליריד של כלות שנלחמות על שוגר דדי, שיספק להן חיים נוחים", כתב אחד המבקרים. 

הפרומו של התכנית