למי מאיתנו אין משהו שהם חשים חוסר בטחון לגביו, ומשוכנעים שידחו אותנו על הסף בגללו. אבל בפועל, מי שנכון לנו באמת יקבל אותנו כפי שאנחנו, ללא תנאים. זה בדיוק המקרה של ג'סטין בויסברט, מקנדה, שכל חייו חשש שאף אישה לא תצא איתו כי יש לו שיתוק מוחין והוא בכסא גלגלים. לשמחתו הרבה, כשזו שמיועדת לו הגיעה, הוא נדהם לגלות שכל הדברים הללו כלל לא משנים לה. כעת, בויסברט, 30, וכלתו סברינה רופסו, 27, אף נישאו בטקס מרגש שהביא את ג'סטין לידי בכי מרוב התרגשות.



ג'סטין, מהמילטון, אונטריו, הכיר את סברינה דרך האינטרנט לפני כשש שנים, אבל היא לא ידעה על הנכות שלו והוא הודה שחשש לספר לה. "לפני שפגשתי אותה פחדתי להגיד לנשים שאני בכיסא גלגלים. בתמונתו שלי אי אפשר היה לראות זאת וחששתי מאוד לספר לה על כך", הסביר. "אבל היא באה עם ראש פתוח וקיבלה את זה לחלוטין. השאר היסטוריה". 



סברינה הודתה שתחילה אנשים היו מופתעים שהם יוצאים יחד, בגלל מצבו של ג'סטין, אך במהרה שינו את דעתם: "כשהתחלנו לצאת היה קשה למשפחה ולחברים שלי להבין למה אני יוצאת איתו. אבל מהר מאוד הם הבינו שג'סטין הוא בדיוק כמו כל אחד אחר".

 
ראה את כלתו ופרץ בבכי מרוב התרגשות. ג'סטין וסברינה בחתונתם
ראה את כלתו ופרץ בבכי מרוב התרגשות. ג'סטין וסברינה בחתונתם

 
סרטון מטקס החתונה שלהם עלה לאחרונה לרשת וכבר ריגש רבים ברחבי העולם. בסרטון, נראה ג'סטין פורץ בבכי כשהוא רואה לראשונה את סברינה בשמלת כלה. "אני לא בחור רגשן, למעשה אני בדיוק ההפך מזה. אבל כשראיתי את סברינה צועדת במעבר לא יכולתי לעצור בעד עצמי", הסביר ג'סטין. "היא תפסה אותי לא מוכן, נשימתי נעתקה. החתונה שלנו הייתה כל כך מיוחדת". 

הוא הוסיף שמלבד הטקס, הם נהנו גם מהחגיגה שלאחר מכן וש"פשוט העברנו את היום בהנאה עם המשפחות והחברים שלנו". את ירח הדבש שלהם בילו במקסיקו, שם צללו ושחו עם דולפינים.