בכל הקשור למשטרה, רבים נוטים להתלונן על אוזלת ידה ועל שאינה עושה את מה שמוטל עליה. זה כמובן לא נעלם מעיניהם של השוטרים, לכן כשמישהו כן משבח אותם הם דואגים לכך שכולם ידעו זאת. כך אירע לאחרונה בטקסס, כשהמשטרה הוקסמה ממכתב תודה של ילד שובב, שהודה להם על שעצרו את אמו.



השוטרים כמובן לא חשבו פעמיים ומיד פרסמו את המכתב המשעשע בדף הפייסבוק שלהם. "במהלך שבוע המשטרה הלאומי, תלמידים שולחים לנו מכתבי תמיכה. אחד מהם בלט מעל כולם", סיפר סרן מייק מקוי ממשטרת העיר פולשייר. הילד בן ה-10 התחיל בכך שהודה להם על שעשו בדיוק את מה שהיו צריכים לעשות: "תודה שעצרתם את אמא שלי. זה הגיע לה כי היא לקחה לי את הסמארטפון ולא אהבתי את זה. היא תמיד גם משוויצה בכך שהיא נהגת טובה וזה מעצבן אותי".  

הוא המשיך ופירט בכנות רבה את כל ההשתפשפויות של אמו עם החוק: "פעם אחת עצרו אותה בצד כי לא הייתה לה המדבקה המתאימה על החלון, וכשהיא חזרה הביתה היא סיפרה לי על זה ופשוט צחקתי. הייתה פעם אחת שאחד האורות האחוריים של המכונית של אמא לא עבדו ועצרו אותה בצד".


המכתב המשעשע הזה בידר לא רק את השוטרים, אלא גם רבים מהעוקבים שלהם שהודו לילד על המכתב הקורע ולשוטרים על ששיתפו אותו. "אנחנו תמיד אוהבים לקרוא מכתבים. חלקם מאוד מצחיקים בשל הכנות המדהימה שבה", הוסיף מקוי.

המכתב כפי שפורסם בדף הפייסבוק של המשטרה

 the Fulshear Police Department תודה שעצרתם את אמא שלי! מתוך דף הפייסבוק של
the Fulshear Police Department תודה שעצרתם את אמא שלי! מתוך דף הפייסבוק של