כשאנשים מתגרשים נראה שהם שוכחים שבצד השני יש מישהו שפעם היה אהוב ליבם, והוא הופך בין לילה לאויב. אבל לא רק הליך הגירושים עצמו מכוער וארוך, יש מי שמסרבים להפסיק להתעלל בצד השני גם לאחר שהוגשו המסמכים שמעידים שדרכיהם נפרדו. זה בדיוק מה שעשה גבר בן 42 מאוסטרליה, שהחליט להפוך את חיי גרושתו לגיהנום בדרכים מחרידות וממש מוזרות. 

על פי הדיווחים, הבעל הממורמר התקשה לראות את גרושתו ממשיכה הלאה, והפך את חייה לגיהנום במשך זמן רב. תחילה הוא החל לעקוב אחר שיחות הטלפון שלה, בעיקר עם בן זוגה החדש. מספר פעמים הוא אף שלח אליו הודעות בשמה כדי לנסות להפריד ביניהם. בהמשך, התנהגותו הפכה יותר ויותר פוגענית ומסוכנת, ויום אחד הוא אף פרץ לדירתם של האישה ובן זוגה. על פי "the Canberra Times", הגבר ארגן את חדר השינה כך שיראה כאילו בן הזוג בגד באישה, על ידי כך ששם על מיטתם עטיפת קונדום ותחתוני נשים. כל זה לא הספיק לו ובאותו היום הוא גם שם חומצה במרכך של אשתו לשעבר, מה שגרם לכל שיערה לנשור.

לאחר המקרה, האישה יצרה קשר עם המשטרה בחשד שהגרוש שלה עומד מאחורי כל האירועים הללו. בדיקות דנ"א של התחתונים שהניח בחדרם הוכיחו כי היא צדקה. האישה סיפרה בבית המשפט שהאירוע גרם לה נזק נפשי רב והיא לא מסוגלת להתקלח בלי לבדוק את המוצרים במקלחת. "אני לנצח אבדוק כעת מעבר לכתף שלי", סיפרה. השבוע יכנס הגרוש הממורמר לכלא ל-30 חודשים, ולאחריהם יבצע כ-360 שעות של עבודות שירות. בבית המשפט נאמר לו שעונשו הוחמר, בין היתר בגלל שלא הביע שום חמלה או חרטה על מעשיו.