לרוב כשחושבים על אדם אכזר או פושע נאלח, סביר להניח שמדמיינים מישהו זר ומפלצתי שהגיע משום מקום. אבל למרבה הצער רבים מהאנשים נפגעים בידי אנשים שהם מכירים, כמו חברים, משפחה ובני זוג. כך קרה לאישה אחת מפלורידה שמצאה עצמה מוחזקת כבת ערובה בידי בן זוגה תחת איומי אקדח. היא ניצלה לבסוף בידי מושיעים לא צפויים, כשלקחה את כלבה לווטרינר.



על פי דיווח של משטרת מחוז וולוסיה, האישה, קרוליין רייקל, 28, הוחזקה בידי החבר ג'רמי פלויד במשך 48 שעות, אשר במהלכן לא נתן לה לצאת מביתם המשותף והיכה אותה ללא הרף. במטרה לנסות לחמוק ממה שנראה כמו גורל ידוע מראש, רייקל ניסתה לשכנע את בן הזוג שייתן לה לנסוע עם הכלב שלה לווטרינר. פלויד הסכים לכך בתנאי שיתלווה אליה עם נשקו, ובדרך למקום איים לרצוח אותה ואת משפחתה.



למרבה המזל, קרוליין ידעה שזה מה שיקרה והכינה עצמה מראש, וכשהגיעו לווטרינר החליקה בחשאי פתק בכתב ידה לאחד העובדים ובו נכתב: "תתקשר למשטרה. בן זוגי מאיים עלי. יש לו אקדח. בבקשה תדאג שהוא לא יידע". רגעים ספורים לאחר מכן המשטרה הגיעה למקום ועצרה את פלויד, באשמת אלימות, איומים וכליאה. במקביל, רייקל נלקחה לבית חולים מקומי, שם טופלה בעקבות פציעות ראש קשות מהן סבלה, חבלה באחת מעיניה וכן חבלות לכל אורך ידיה. היא סיפרה לשוטרים שכשהוחזקה כבת ערובה ניסתה לקחת לפלויד את האקדח אך ללא הצלחה. את יום השבי השני העבירה במיטה בשל פציעות הראש החריפות.



מהמשטרה נמסר שזו לא הפעם הראשונה שפלויד מואשם בעבירות כאלו, ויש נגדו אישומים קודמים של אלימות, תקיפה וכליאה. הוא מוחזק בשלב זה ללא יכולת שחרור בערבות, וצפוי להגיע בקרוב לבית המשפט. החקירה נמצאת בעיצומה.



המכתב המצמרר שקרוליין נתנה לאחד העובדים 


 המכתב שהציל את חייה של רייקל. דרך דף הפייסבוק של משטרת מחוז וולוסיה
המכתב שהציל את חייה של רייקל. דרך דף הפייסבוק של משטרת מחוז וולוסיה


בן הזוג המתעלל ג'רמי פלויד

ג'רמי פלויד. דרך דף הפייסבוק של משטרת מחוז וולוסיה
ג'רמי פלויד. דרך דף הפייסבוק של משטרת מחוז וולוסיה