מהרגע שאנו נולדים מסבירים לנו שלכל דבר בחיים יש גיל שבו אמורים לעשות אותו, וכל תזמון אחר יהיה בגדר סטייה מנורמות חברתיות. למרבה המזל יש מי שמסרבים להיכנע לתכתיבים הנוקשים הללו, ועושים דברים בקצב שמתאים להם ונראה להם נכון. זה בדיוק מה שעשתה אישה בת 32 מאוסטרליה, שחשפה לאחרונה שהיא עדיין בתולה ואפילו לא חוותה נשיקה ראשונה



למרות מה שרבים עלולים לחשוב, אותה אישה הסבירה שאינה מתביישת כלל במצבה. יחד עם זאת, היא מעדיפה להישאר בעילום שם בגלל שאנשים ששומעים שהיא בתולה מרחמים עליה. "אני לא מרגישה בושה כי אני לא חושבת שיש משהו לא בסדר בי או באדם שהוא בתול", כתבה לאתר Mamamia במכתב ארוך וכן. "מצד שני אם הייתי בוגדת במישהו, משקרת או מתייחסת רע לבן זוג, אז הייתי מתביישת. על פי המדד הזה, יש הרבה לא - בתולים שצריכים להרגיש בושה".


"זו לא הייתה החלטה מודעת"

בהמשך, כמו ענתה על מה שחשבה שאולי היו שואלים אותה, הסבירה איך הגיעה למצב הזה: "זו לא הייתה החלטה מודעת. כמו רבים אחרים, אני רוצה למצוא מישהו לאהוב ולכבד ושישיב לי באותה מידה". זה גם לא בגלל שהיא לא נמשכת לאף אחד, להפך, היא נמשכת גם לגברים וגם לנשים. אז מה בכל זאת עצר בעדה? היא הסבירה ש"נמשכתי למספר רב של אנשים שלאחר מכן התברר שכבר היו תפוסים. אין לי שום כוונה להפריד בין אנשים, אז מעולם לא סיפרתי להם".

לא מרגישה בושה ולא חושבת שיש משהו לא בסדר באדם שהוא בתול. אילוסטרציה: אינגאימג
לא מרגישה בושה ולא חושבת שיש משהו לא בסדר באדם שהוא בתול. אילוסטרציה: אינגאימג


הכי נמשכת לחברים

כשהיא עוברת על כל האופציות במסגרתן הייתה יכולה "לחדול" מבתוליה, הסבירה שחשבה לנסות סטוצים או אתרי הכרויות, אבל הבינה במהרה שזה לא בשבילה. עם זאת, היא התוודתה שדווקא בין חבריה הקרובים היא מצאה את אלו שהכי הייתה רואה עצמה איתם: "במעגל הזה מצאתי את האנשים שנמשכתי אליהם יותר מכל. אבל בגלל שהם כבר חלק מהמעגל הזה, חששתי שאם אספר להם הם ירגישו לא בנוח".

כשהיא כן ניסתה לספר על רגשותיה, חוותה דחיות קשות שהשאירו את חותמן: "מאז התיכון סיפרתי רק לשניים מהם. הפעם הראשונה בשנות העשרים המוקדמות שלי גרמה להשפעה מאוד שלילית עלי. במשך תקופה ארוכה חששתי שזה יקרה עם כל אדם שימצא חן בעיני. אבל גם הבנתי שאני יחסית חסינה בכל הנוגע לכך שלא מחבבים אותי חזרה".

בפעם השנייה שדחו אותה, היא מודה שהצליחה לראות את הצד החיובי בכך: "הדחייה עוזרת לך להבין איפה את עומדת ומונע ממך לבזבז זמן בתהיות על מה יכול היה להיות". 

למרות כל מה שעברה היא הבהירה שהיא עדיין אופטימית, ואומנם להיכנס בשלב זה לזוגיות לא יהיה קל, אבל זה לא משהו שאי אפשר להתמודד איתו. לדבריה היא פשוט צריכה מישהו רווק שתהיה ביניהם משיכה הדדית, וכמובן שהיא תוכל לסמוך עליו כדי שיוכלו לעבור לשלב הבא.