רוב ההורים יודעים שאסור להשאיר ילדים קטנים לבד אפילו לרגע, שכן יש להם נטייה לסבך את עצמם בכל דרך אפשרית. אימא אחת ממחוז שאנדונג, סין, למדה זאת בדרך הקשה, לאחר שבנה נתקע במכונת כביסה כי נשאר ללא השגחה. על פי הדיווחים המקומיים, הפעוט בן הארבע שיחק לבדו בחדר הכביסה, כשלפתע החליטה לטפס לתוך המכונה.



על פי חדשות Luzhou Morning News, אימו הייתה באותו הזמן בחדר אחר והייתה עסוקה במטלות, כששמעה אותו לפתע בוכה. היא ניסתה להוציא אותו ממכונת הכביסה בעצמה, וכשהבינה שזה בלתי אפשרי הזעיקה עזרה. מכבי אש שהגיעו למקום נאלצו לעבוד לאט ובזהירות כדי לחלץ את הפעוט, ואף נאלצו לנסר את המכונה. מהדיווחים עולה שהפעוט, שחולץ לאחר כ-20 דקות, אומנם היה בשוק בגלל מה שעבר אך לא סבל מפגיעות גופניות.


 
למרבה הצער זו לא הפעם הראשונה שמקרה כזה התרחש וכנראה גם לא תהיה האחרונה, כשמקרים אחרים הסתיימו באופן קשה יותר. ב-2013 שתי ילדות, בנות שנתיים ושלוש, מתו לאחר שטיפסו לתוך מכונת כביסה בביתן במחוז ג'יאנגשי, סין. במקרה אחר שהתרחש בניו זילנד לפני מספר ימים, ילד בן שש נכנס למכונת כביסה במכבסה עירונית, סגר את הדלת ולא הצליח לפתוח אותה. הסיפור נגמר טוב, והוא חולץ בידי מכבי האש לאחר כ-10 דקות.