בימינו, קשה להאמין שמישהו יחשוב אפילו על עישון במהלך טיסה, וסביר להניח שרוב האנשים לא זוכרים איך המצב היה לפני כן. נוסע אחד מארה"ב החליט להזכיר לכולם נשכחות, הדליק סיגריה בשירותי המטוס וגרם לנחיתת חירום. האירוע החמור התרחש מהלך טיסה של חברת Southwest Airlines מלוס אנג'לס לסאן פרנסיסקו. 


על פי הדיווחים, במהלך אותה טיסה נדלקה נורת האזהרה בתא הטייס שמתריעה על עשן במטוס, ועלה חשש כבד לשריפה. בלית ברירה, הטייס נאלץ לשנות את מסלול הטיסה וביצע נחיתת חירום בנמל התעופה הבין לאומי של סאן חוזה, הנמצא במרחק של כ-80 קילומטרים מסאן פרנסיסקו. למרבה המזל, הנחיתה עברה בשלום ואיש לא נפגע במהלך האירוע.

למרות שתחילה היה חשד שמדובר באש שפרצה במטוס, במהרה התברר שמדובר בנוסע שעישן. על פי חדשות CBS Los Angeles, יתכן שהנוסע עישן מריחואנה. במהלך הטיסה, נוסעים החלו לדווח שהם מריחים עשן והיו מי שאמרו שזה מריח כמו גראס. "נראה שמישהו הרגיש צורך לעשן ג'וינט במטוס. הוא הלך לשירותים, הדליק אותו והפעיל את גלאי העשן". סיפר אחד הנוסעים. עם ההגעה לשדה התעופה אותו נוסע אותר והוסגר לרשויות המקומיות, ו-32 הנוסעים הנוספים הועלו על טיסה חדשה כדי שיוכלו להמשיך אל יעדם. החקירה בעיצומה.