תלמיד בן 13 הפסיד 80 אלף ליש"ט (למעלה מ-100 אלף דולר) בהימורים ברשת, תוך שעשה שימוש בכרטיסי האשראי של אביו. לפי דיווח ב"דיילי מייל", הנער, תושב לנקשייר שבבריטניה, החל להמר לאחר שראה מודעות פרסום לאתרי הימורים באינטרנט בעת שצפה במשחק כדורגל באצטדיון וומבלי. הוא צילם באמצעות הסמארטפון שלו את כרטיסי האשראי של אביו, מנהל חברה גדולה, ופתח חשבון הימורים על שמו.



התחביב החדש של הילד הלך והפך להתמכרות. הוא ביצע מאות הימורים בשבוע על משחקי כדורגל ומירוצי סוסים, תוך שהוא מסכן כל פעם כ-3,000 ליש"ט (4,000 דולר). "לא היה לי מושג שהימורים יכולים להיות ממכרים כמו עישון, אלכוהול או סמים", סיפר הנער. "זה היה כיף ועשיתי כסף על הדרך. זה פשוט היה קל מדי. כתבתי את השם של אבא שלי, הכתובת שלו, תאריך הלידה ופרטי האשראי שלו וסימנתי בתיבה שאני בן 18 - זה פשוט לקח לי שניות להירשם ולהתחיל להמר".
 
לאחר שהפסיד סכומי עתק, הנער נאלץ להתחיל בטיפול פסיכולוגי על מנת לטפל בבעיית ההתמכרות שלו, שאיימה לקרוע את המשפחה. סיפורו מגיע בעת שנתונים רשמיים בממלכה מראים כי כ-25 אלף ילדים בין הגילאים 11-16 מכורים להימורים. מספרם של הנערים בני ה-16 שמכורים להימורים עלה בכשליש בשלוש השנים האחרונות.

אצטדיון וומבלי. צילום: רויטרס
אצטדיון וומבלי. צילום: רויטרס