עבור רוב האנשים, נחש הוא אחד היצורים המפחידים ביותר שנוצרו, ואם יראו אחד כזה עם שני ראשים זה בכלל יהיה יותר מידי. אבל משפחה אחת מניו אורלינס שנתקלה בנחש נדיר כזה חשבה בדיוק ההפך ואף החליטה לאמץ אותו כחיית מחמד לכל דבר. אם המשפחה, טאני יאנוש, סיפרה לחדשות SWNS שהם החליטו לאמץ אותו לאחר שאחד השכנים מצא אותו בחצר האחורית של ביתו. לדבריה, בגלל המבנה שלו הוא לא יכול לנוע מהר ולא היה שורד עוד זמן רב בטבע.

יאנוש, שמלמדת במקצועה על חיות בר, סיפרה שאומנם מדובר בנחש אחד, אבל לכל ראש יש אישיות שונה וייחודית, לכן היא ובני המשפחה נתנו לכל אחד מהם שם אחר- פילה וגאמבו. "יש לשני הראשים מחשבות שונות, אז אחד ירצה ללכת לכיוון אחד והשני ירצה ללכת לכיוון אחר והם עלולים להיאבק על כך", הסבירה. "הם גם נבהלים בקלות אז הם מנסים לנשוך אותי לפעמים. הם לוחמניים". מעבר לכך הם גם עלולים לזיק לעצמם ו"גם צריך לוודא שאין להם הרבה מים בקערה כי הצד הדומיננטי עלול לגרור את הצד השני דרכו".

באשר למבנה הייחודי של הנחש הסבירה יאנוש שמדובר במום גנטי, שגרם לכך שבזמן ההתפתחות הוא לא יתחלק כהלכה לשני נחשים נפרדים. כתוצאה מכך יש לו שני מוחות, מערכת נשימה אחת ומערכת עיכול אחת. התיאור הזה בלבד היה מבריח את רוב האנשים, אבל יאנוש סיפרה שהיא וילדיה ממש התלהבו כשראו אותו. "כשראיתי אותו לראשונה חשבתי שהוא הדבר הכי חמוד שראיתי מימי. הילדים שלי חושבים שהוא ממש מגניב", הסבירה. 
 






למרות שמדי פעם צצים מקרים של נחשים כאלו, לדבריה "נחשים עם שני ראשים הם מאוד נדירים, וזו הפעם הראשונה שטיפלתי באחד כזה". היא הוסיפה שבגלל הזווית שבה הראשים שלהם נמצאים הם לא יכולים לאכול דברים שיאלצו אותם לפתוח את הלסתות שלהם במידה רבה מידי, ואוכלים בעיקר ולדות עכברים קפואים. 
 

יאנוש העלתה סרטון של הנחש המיוחד, מסוג western rat snake, לרשת והתגובות המבוהלות לא איחרו לבוא. "כשאנשים רואים אותם הם לא מאמינים שזה נחש אחד עם שני ראשים. יש אנשים שמפחדים", היא מסבירה. "אבל הוא קטן מספיק כדי להיות חמוד והוא בגודל של כף יד". היא הוסיפה שגם כשהם נושכים זה לא כואב כי הפה שלהם מאוד קטן.