אמנם אף אחד לא אוהב לדבר על זה, אבל כמעט אין אדם שלא סובל מחוסר בטחון והיה רוצה לשנות משהו במראה שלו. אך בעוד הרוב יבינו שזה לא הפתרון, אחרים יעשו הכל כדי לשנות את החיצוניות שלהם, במחשבה שזה יוביל לקבלה עצמית. זה בדיוק מה שעשתה צעירה אחת מאוסטרליה, שקעקעה ועיוותה את גופה במשך שנים, ואפילו הסתכנה תוך כדי באיבוד הראייה שלה.



הכל החל כשאמבר לוק הייתה בת 16, אז החלה לעשות קעקועים, ומאז, היא מספרת, היא מכורה. כעת, בגיל 23, היא כבר הוציא מעל 10,000 דולר על קעקועים ופירסינגים, והיא לא מתכוונת להפסיק. השינוי האחרון שעשתה היה קעקוע עיניה בכחול בהיר, מה שכמעט גרם לה לעיוורון לצמיתות.



"זה לקח רק 40 דקות", היא סיפרה על ההליך המסוכן לדיילי מייל. "זה היה מאוד אינטנסיבי וכואב. העיניים שלי הוחזקו פקוחות בעוד החדירו את הצבע עם מחט לעיני ארבע פעמים בכל עין. לא יכולתי לראות במשך שלושה שבועות". למרות הסיכון לוק לא מצטערת ומעדיפה את המראה הנוכחי שלה על פני הקודם: "בתמונות שלפני כל ההליך אני נראית מאוד רגילה. שנאתי את איך שנראיתי קודם. נראיתי משעמם. אני מאוהבת במראה שלי כעת". 


למרות שמדובר בשינויים קיצוניים, לוק סיפרה שמשפחתה וחבריה תומכים במעשים שלה. החברים אף נתנו לה את הכינוי "דרקון לבן עם עיניים כחולות", בגלל שלדבריהם היא דומה לבעל החיים האגדי. יחד עם זאת, כשעשתה קעקוע בעיניה אפילו לאמא שלה היה קשה ולקח לה זמן להסתגל. "אמא שלי תומכת יותר מכולם מהיום הראשון. היא בכתה כששמעה שקעקעתי את העיניים שלי, אבל אז התעשתה", הסבירה.



אבל כדאי שאמה תתחיל להכין את עצמה נפשית לבהלה הבאה, כי לוק סיפרה שהצעד הבא שלה יהיה השחזת שיניה הקדמיות, כדי שייראו כמו ניבים של ערפד. היא לא יודעת מה תעשה אחר השינוי הזה, אבל היא בטח תצליח לחשוב על משהו יצירתי.