למרות שמבחינה סטטיסטית תקיפה בידי תנין היא נדירה, כשהיא מתרחשת היא נעשית בדרך הכי מחרידה ומצמררת שניתן להעלות על הדעת. מקרה כזה אירע לאחרונה בפלורידה, כאשר גופתה של אישה בת 47 שנעלמו עקבותיה נמצאה באגם, וזרועותיה נמצאו בתוך תנין ענק.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, האישה, שיזוקה מאצוקי, יצאה בבוקר שישי האחרון לטיול עם שני הכלבים שלה, ומאז נעלמו עקבותיה. לאחר שלא חזרה לביתה במשך כל היום, מאצוקי דווחה כנעדרת, והחלו חיפושים אחריה במקום האחרון בו נראתה, בפארק סילבר לייק רוטרי, בעיר דייבי.



עדי ראיה סיפרו שראו את מאצוקי מטיילת עם הכלבים שלה ליד האגם, ולאחר מכן ראו רק את כלביה. אלו סירבו לעזוב את האגם, ולאחד מהם היה פצע גדול בצד גופו, שנראה כמו נשיכה.



זרועותיה נמצאו בתוך בטנו של התנין. בתמונה: התנין שטרף את מאצוקי
זרועותיה נמצאו בתוך בטנו של התנין. בתמונה: התנין שטרף את מאצוקי


בשלב זה, ברשויות עלה חשש שמאצוקי הותקפה בידי תנין, ולאחר כמה שעות של חיפושים איתרו במקום תנין גדול. על פי חדשות CBS, בתוך התנין נמצאו זרועות אדם, ומבדיקה שנערכה עליהם התברר כי הן שייכות למאצוקי.

לקראת שעות הלילה אותרה גם גופתה של האישה, ומנתיחה שלאחר המוות אושר רשמית כי היא הותקפה וננשכה בידי תנין. מקומיים סיפרו שהמקום שורץ בזוחלים הטורפים ולכן הם מתבקשים לעולם לא לשחרר את כלביהם.