בעוד רבים אינם מסוגלים לדמיין את חייהם בלי סקס, מסתבר שיש דברים הרבה יותר גרועים מזה, למשל כמו לקיים יחסי מין אבל לא לחוות אורגזמה. זו נשמעת כמו גזירה אכזרית, אך אשה בת 26 מאנגליה נאלצה לחיות כך במשך עשור, והוגדרה כ"בעייתית" בידי בני הזוג שלה. כעת, לאחר זמן רב של סבל, היא הצליחה להבין את הגורם לכך ואפילו מצאה פתרון.

כאשר איימי גלדהיל, דוגמנית הלבשה תחתונה ורקדנית הייתה בת 17, היא הבינה לראשונה שמשהו לא בסדר אצלה. אותה עת, כשהייתה במערכות יחסים ראשונות עם בני זוג, היא לא הצליחה אפילו פעם אחת להגיע לאורגזמה איתם, לא משנה מה עשתה. היא הבינה במהרה שהיא מצליחה לעשות זאת רק לבד, וזכתה למטר של האשמות מצד בני הזוג המתוסכלים שלה.

בהתחלה, כיוון שהתביישה בבעיה שלה, לא ניסתה לפנות לטיפול ולא חשבה שתצליח אי פעם לשנות אותה. "קראתי מגזינים ושמעתי על דרכים שונות שנשים חוות אורגזמות בסרטי פורנו. הנחתי שכל אישה מסוגלת לכך", היא סיפרה לדיילי מייל. "בני זוג אמרו לי תמיד שאני קשה ואי אפשר לספק אותי. זה הורס את החיבור שאמור להיות עם הפרטנר וגורם לזה להיראות מאוד חד צדדי".

לא חוותה אורגזמה במהלך הסקס במשך עשור. איימי גולדהיל
לא חוותה אורגזמה במהלך הסקס במשך עשור. איימי גולדהיל


אך למרבה המזל עשור לאחר מכן היא החליטה ללכת לטיפול מיני כדי להבין מה מונע ממנה ליהנות מהסקס, ולהפתעתה זה עזר פלאים. המטפלת אצלה הייתה, אמרה לגולדהיל שהיא סובלת מתסמונת בשם אנאורגזמה נסיבתית, שכשמה כן היא - היא לא יכולה לחוות אורגזמה בנסיבות או סיטואציות מסוימות. 

יחד איתה היא עבדה על דימוי הגוף הנמוך שלה והיעדר הביטחון העצמי, שהיו חלק ניכר מהבעיה. "ככל שעבר הזמן ועברתי מערכות יחסים התחלתי להרגיש יותר נוח עם בני זוג, ומצאתי דרכים להרגיש רגועה יותר ולהגיע לאורגזמה בדרכים אחרות, כמו למשל עינוג עצמי בעזרתם במהלך אקט מיני", היא סיפרה על הדרך שעשתה. "אבל עדיין הייתי מאוד מודעת לזה שהם הרגישו מאוכזבים שהם לא הצליחו לספק אותי ישירות בזמן הסקס"

לא חלמה שתצליח להגיע לאורגזמה מסקס. איימי גולדהיל
לא חלמה שתצליח להגיע לאורגזמה מסקס. איימי גולדהיל

 
כיום, בזכות הרבה עבודה ובן זוג תומך, גולדהיל הצליחה סוף כל סוף להגיע אל היעד הנכסף: "הפתיחות שלי לגבי סקס וההדרכה שקיבלתי עזרו לי להגיע להבנה טובה יותר לגבי הקשר שלי לסקס. עכשיו אפילו יש לי אורגזמות במהלך יחסי המין, מה שלא חשבתי שיקרה אי פעם". לדבריה, בן זוגה הנוכחי מוכן להשקיע זמן רב כדי "לגלות מה אני אוהבת ומה עושה לי את זה", והתקשורת שלהם טובה יותר מזו שהייתה לה עם בני זוג קודמים.

"אני עכשיו כבר לא מרגישה שאני מאכזבת את בן הזוג שלי או את עצמי", היא סיפרה. "אפילו כשאני לא חווה אורגזמה שנינו נהנים מהסקס ולא מתמקדים בזה. דווקא כשאנחנו מגיעים למצב כזה אני חווה אורגזמה".
בזכות טיפול ובן זוג תומך היא הצליחה להגיע אל היעד הנחשף. איימי גולדהיל ובן הזוג
בזכות טיפול ובן זוג תומך היא הצליחה להגיע אל היעד הנחשף. איימי גולדהיל ובן הזוג