בעוד שגברים רבים היו מתחלפים איתו בשנייה, הגבר עם איבר המין הגדול ביותר חשף שלצד היתרונות הרבים, יש לתואר המפוקפק גם לא מעט חסרונות. ג'ונה פלקון, שחקן ומנחה טלוויזיה מארה"ב, סיפר לאחרונה שהאיבר יוצא הדופן מנע ממנו להשיג את הקריירה עליה חלם תמיד, ולהפוך לכוכב הוליוודי. לטענתו של פלקון, 47, במאים מושפעים מסיפורים מחרידים עליו ועל האיבר שלו, ולכן פוסלים אותו מראש.



בשל כך, הוא אף פעם לא מצליח לקבל תפקידים גדולים בהוליווד: "זה חיבל בקריירת המשחק שלי, אנשים לא מוכנים להעסיק אותי. זה מבאס, וכתוצאה מכך זה מאלץ אותי לקבל רק תפקידים קטנים". בימים אלו, הוא מנסה להתנחם בכך שיש סיכוי שמחוץ למולדתו יצליח יותר: "אולי בבריטניה או גרמניה זה יכול לעזור לקריירה שלי, אבל כאן בהוליווד זה נחשב למשהו שלילי". 


בהוליווד המצב שלו נחשב שלילי. ג'ונה פלקון
בהוליווד המצב שלו נחשב שלילי. ג'ונה פלקון


פלקון חולם יום אחד לביים סרט בעצמו ולככב בו, כמובן עם סצנת ערום פרונטלי מלא כי "זה מה שהקהל רוצה". בינתיים הוא מסתפק במחמאות רבות מכוכבי פורנו, אותן הוא מאוד אוהב לקבל. למי שתהה, פלקון, דו- מיני מוצהר, מודה שמצבו עוזר לו בכל הקשור לסקס: "שכבתי עם מפורסמות ומפורסמים, כולל כאלו שזכו באוסקר. אבל אסור לי לפרט על כך, אפילו לא להגיד אם מדובר בנשים או גברים".

לפני שנתיים, פלקון הצליח לקחת את תואר האיבר הכי גדול מיריבו רוברט קבררה, לאחר שבדיקה מעמיקה חשפה שהמדדים שלו ממוצעים בלבד. בזמנו, קבררה טען שאיבר מינו מגיע ל-48 ס"מ, אך סריקות CT חשפו שהרוב הגדול הוא לא יותר מאשר עור, ובפועל איבר מינו מגיע ל-15 ס"מ בלבד. באשר לפלקון, איבר מינו הרפוי מגיע ל-22 ס"מ, וכשהוא זקוף אורכו 34 ס"מ (כשהממוצע הוא 12 ס"מ). "זה עבה יותר מפרק כף היד שלי", הסביר. 
 
עוזר לו במיטה, אבל מחבל לו בקריירה. ג'ונה פלקון
עוזר לו במיטה, אבל מחבל לו בקריירה. ג'ונה פלקון