ככל שאנחנו מתבגרים, הסיכוי שלנו להשתנות פוחת ואנחנו הופכים להיות די מקובעים באופיינו. יחד עם זאת, זה ידוע שטרגדיות או תאונות יכולות לשנות אותנו לחלוטין, או פשוט להוציא מאיתנו חלקים שתמיד היו בנו, אך נותרו חבויים. זה בדיוק מה שקרה לאישה מאנגליה, שבעקבות פגיעת ראש הפכה ל"חולת סקס", והחלה לשכב עם הרבה גברים. לדבריה, לבן זוגה כלל לא אכפת וזה נעשה באישור שלו.



לפני ארבע שנים ניקי פגראם בת ה-32 נפגעה באורח קשה לאחר שנתקעה בעמוד, ואובחנה כסובלת מאמנזיה אנטרוגרדית - כשהמשמעות היא שאינה יכולה לאגור מידע חדש. לדבריה, מלבד בעיית הזיכרון, התאונה גרמה לתופעת לוואי משונה בדמות רצון עז לקיים סקס לעתים תכופות ועם כמה שיותר פרטנרים.



מאחר והיא הייתה כבר במערכת יחסים אוהבת ולא רצתה לבגוד, ניקי הציע לבן הזוג שלה מארק לנהל מערכת יחסים פתוחה. לשמחתה הוא הסכים, ומאז שניהם כבר הספיקו להיכנס למיטה עם המון פרטנרים, ולנהל חיי מין סוערים.


 
סקס עם אדם אחד זה משעמם ולבן הזוג לא אכפת. ניקי ומארק
סקס עם אדם אחד זה משעמם ולבן הזוג לא אכפת. ניקי ומארק

 
"סקס עם אדם אחד הופך לשגרה, החיים הרבה יותר טובים כשחיי המין שלך מגוונים", הסבירה פגראם, אם לילד בן שבע ל"סאן". "הידיעה שאני יכולה לעשות סקס פראי עם מישהו ואז לחזור הביתה לחבר מדהים זה חלומי". את הפרטנרים הרבים, לטענתה, היא מוצאת באינטרנט, בעוד שמארק מוצא את שלו במסגרת עבודתו כברמן. "הסקס כל כך מרגש", סיפרה. "גם לפלרטט און ליין זה כיף כמו סקס. אני אוהבת שזה ספונטני ונטול רגשות".

אבל לא רק התחלופה המהירה של בני הזוג מרגשת את ניקי, והיא תמיד מבקשת ממארק פרטים מכל מפגש שלו. למעשהף השניים קבעו כלל לפיו אם הם לא מספרים על לילה סוער שכזה אחד לשני - מדובר בבגידה, מה שעוד יותר עושה את זה לניקי, לדבריה.

מעבר לריגוש, פגראם סיפרה כי היתרון במערכת היחסים הזו היא שאם בן הזוג לא רוצה לעשות משהו במיטה, תמיד אפשר למצוא מישהו שכן יסכים לעשות את זה. זה כמובן לא אומר שהקשר ביניהם לא טוב. "אנו מאוהבים אחד בשנייה יותר מתמיד, ונמשיך לעשות זאת כל עוד זה מרגיש לנו נכון", היא אומרת. ניקי אומנם לא מספרת לבן שלה מה היא עושה, אבל היא כן מנסה לחנך אותו לאורח חיים דומה וכבר הסבירה לו ש"הוא לא צריך להיות רק עם בת זוג אחד".

התאונה ששינתה את חייה. ניקי עם פגיעת הראש הקשה
התאונה ששינתה את חייה. ניקי עם פגיעת הראש הקשה