בשנים האחרונות התפתחה תופעה מדאיגה בה אנשים מתים בזמן שהם מצלמים את עצמם או מבקשים שיצלמו אותם, כדי להעלות את הצילום לרשתות החברתיות. אירוע טרגי כזה אירע בהודו לאחרונה, במהלכו תייר נפל אל מותו ממפל לאחר שחיפש זווית טובה בה חבריו יצלמו אותו. לפי הדיווחים המקומיים, ראמאן אוסמן קגי, 35, וחבריו הגיעו למפל גוקאק שבמדינת בקרנטקה כשהם שיכורים לחלוטין.

עדי ראיה סיפרו שראו את גקי משתטה ומסכן את עצמו בקצה הצוק ליד המפל, בעוד חבריו עודדו אותו להמשיך. "ראינו אותו ליד הקצה והזהרנו אותו, אבל הוא לא הקשיב", סיפר אחד מעדי הראיה. בשלב כלשהו הוא ירד במורד הצוק וביקש מהחברים לצלם אותו, וכשהם ביקשו ממנו לשנות תנוחה הוא החליק ונפל למים אל מותו, מגובה של כ-50 מטרים. "יכולתי לראות לפי המחוות הידיים של חבריו שהם דוחקים בו לשנות זווית, הם רצו לתעד את זה ולאחר מכן להעלות לרשתות החברתיות", הסביר עד ראיה נוסף. "אחרי התאונה רצנו למקום אליו הוא נפל, ושמענו את החברים שלו אומרים: 'הוא לא היה מת אם לא היינו דוחקים בו לשנות זווית".
 
על פי דיווח של ה -New Indian Express, הרשויות המקומיות חיפשו את גופתו של גקי, אך שרידיו עדיין לא נמצאו. בעקבות התאונה המצערת, האבטחה ליד המפל תוגברה כדי למנוע מתיירים להתקרב אליו. למרות שמדובר ביעד תיירות אהוב, הוא גם הפך למקום אליו רבים מגיעים כדי להתאבד, ובשנים האחרונות מצאו במקום את מותם כ-19 אנשים לפחות, חלקם התאבדו ואחרים נפלו.