שומר יערות נאלץ ללמוד בדרך הקשה שגם אם הוא מציל נחש זה לא אומר שאותו נחש לא ינסה להרוג אותו, בעיקר אם ינסה להצטלם איתו. השומר, סאנג'וי דוטה, עמד בראש צוות חילוץ שהציל פיתון ענקי ביער במערב בנגל, הודו, ולאחר שסיים החליט שהוא רוצה מזכרת. בסרטון מהאירוע הוא נראה מצטלם עם הנחש סביב צווארו כשסביבו קהל מעריצים, אך במהרה העניינים מתחילים לצאת משליטה. 


בעוד דוטה נהנה מתשומת הלב הרבה ומאור הזרקורים, הוא הרגיש איך הנחש מהדק את אחיזתו סביב הצוואר שלו. הוא אומנם נלחץ אך החליט להמשיך בהצגה, ורק אמר לסובבים אותו "תשאירו אותו, כלום לא יקרה לי", בעודו מנסה להשתחרר ממנו כדי לא להיחנק. אבל זה לא עזר לדוטה, ותוך זמן קצר הנחש חזר והידק עצמו סביב צווארו, במטרה לחנוק אותו למוות אם רק יתאפשר לו.

כך זה נמשך זמן מה עד שדוטה הבין שהוא בסכנת חיים וצריך לסיים את ההצגה, אבל הנחש לא ממש היה בקטע של סיום החלק שלו. את ההיסטריה בסוף הסרטון, תוכלו לראות לבד.



כמה ימים קודם לכן, אינדונזיה הוכתה בהלה לאחר שאישה נבלעה בידי פיתון ענקי באורך של 7 מטרים . האישה יצאה יום אחד לבדוק את היבול בשדה התירס שלה, כשלפתע הותקפה בידי הפיתון ונאכלה בשלמותה. לאחר שאבדו עקבותיה, החל אחריה חיפוש והיא אותרה לבסוף בבטנו של הנחש הענקי. תיעוד של האירוע, בו האישה נראת מוצאת מתה מגופת הנחש, עורר סערה ובעיקר גועל בקרב הגולשים. לאמיצים בלבד, קיימת גרסה לא מצונזרת של החילוץ.