זוג נוסעים הוכתרו כגיבורים בסין לאחר שתפסו פיקוד על אוטובוס, בזמן שהנהג חטף שבץ והתמוטט. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הנהג נסע 17 שעות ברצף והגיע לעיר לייני במחוז שאנדונג, כשלפתע איבד את הכרתו. למרבה המזל, אחד הנוסעים, שייה שאנגפן, הרגיש שמשהו אינו כשורה ורץ לקדמת האוטובוס כדי למנוע אסון עתידי.

"הרגשתי את האוטובוס מתנגש במעקות הבטיחות, אז חשבתי שהנהג אולי נרדם ורציתי להעיר אותו", סיפר שאנגפן. "אבל אז ראיתי אותו מחוסר הכרה, מתנדנד באוויר. לולא חגורת הבטיחות שלו הוא היה נופל הישר על הרצפה". זמן קצר לאחר מכן נוסע נוסף, וו יואינג, הגיע לעזור לו, ויחד הם הצליחו לייצב את האוטובוס ובכך הצילו את חייהם של 30 נוסעים. "הייתי כל כך המום עד שלא הצלחתי אפילו להוציא קול כדי לקרוא לעזרה. כל שרציתי היה לייצב את ההגה", הסביר שאנגפן. "היה לנו הרבה מזל שלא היו כלי רכב נוספים באזור בזמן שהאוטובוס יצא משליטה".

במקביל לניסיון לייצב את האוטובוס, כמה נוסעים החלו לטפל בנהג ולבצע בו פעולות החייאה. למרבה המזל, זמן קצר לאחר מכן הנהג שב להכרה והובהל לבית החולים, שם הוא מתאושש בימים אלו. בינתיים, שני הנוסעים הפכו לגיבורים מקומיים וזכו לשבחים רבים בקרב גולשים.